Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Terv.hoitaja laittoi lapsen laihikselle
15.11.2010 |
pituus 140 ja painoa 40kg. Nyt vinkit kehiin, mistä aloitetaan?
Kommentit (22)
nyt tuli vahingossa. Kiitos kovasti kaikille, hyviä vinkkejä sain ja varsinkin siitä että miten sen selittää lapselle, kun luokkakaveritkin jo sanoivat että hän on ylipainoinen, kun oli toisen tytön kanssa ainut jotka saivat esitteet terveydenhoitajalta mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
eli sitä lisää ja mehu pois, tilalle hedelmiä. Joo tiedän, perusasioita mutta aika hukassa olen näköjään.