Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihan kauheaa olla pojan äiti!

Vierailija
15.11.2010 |

Ne on niin villejä ja raisuja, ei yhtään rakastettavia. Onneksi minulla on vain tyttöjä :)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ikinä en ole provoa kirjoittanut, enkä tehnyt sitä nytkään. Satuin vaan viettämään viikonlopun parin pikkusankarin vahtina, eikä kiitos koskaan enää. Mutta anteeksi kovasti kun en tiennyt että aihe on julistettu provoksi. Mistä täällä saa tehdä aloituksia, jos ei juuri mieltä painavista asioista? Taidatte olla poikien äitejä! Säälin teitä oikeasti.... ap

Hukkaan menee hyvät säälit!

T: Kolmen pojan äiti.

Vierailija
22/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on kasvatuksesta kiinni se ällötyskin. Äidit ei vaan halua nähdä, että se oma lapsi olkoot tyttö tai poika voi olla kiusantekijä ym..

t.6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tyttö ja poika. Molemmissa on hauskoja ja valitettavasti ikäviäkin piirteitä mutta molemmat ovat kuitenkin yhtä rakastettavia.

Vierailija
24/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mua ainaki säälittää ne äidit joiden lapset on vain kaikki samaa sukupuolta eikö ne osaa tehdä lapsia kunnolla vai?

kokeile myös:

Jos miehellä on vain tyttöjä, sen mieheinen itsetunto laskee ja ero on todennäköinen.

Vierailija
25/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sit mäkin sanon ihan suoraan et rukoilin jumalalta et saisin pojan ja sain.Villeydellä ei ole mitään tekemistä asian kans,en vaan halua tyttöä.Mä en ikinä nähnytkään tyttölasta joka ois mun mielestä söpö tai nätti.Yleensä ne on pirun rumia silmillä roikkuvine hiuksineen ja ällävaaleanpunaisine vaatteineen.Lihaviakin tahtovat olla jo ennen kouluikää.

Vierailija
26/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on poikia, joiden kanssa touhuta ja opettaa omia juttuja. Mutta jotnkin ne tytöt kietoo myös isät pauloihinsa, eri tavalla kuin pojat.

Vierailija
27/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos kuitenkin olisi vaan poika syntynyt, niin elämäsi olisi pilalla.

Joutuisit asumaan kauhean ällötyksen kanssa joka vaan riehuu ja ilkeilee. Teillä ei olisi koskaan kivaa.

Varmaan olisit masentunut ja tekisit av:le päivittäin aloituksia aiheesta, kuten

"Elämäni on yhtä tuskaa, kun mulla on vaan poika"

" Olen niin kateellinen teille tyttöjen äidit"

" Hoidin tänään tyttöä ja tajusin mitä menetin"

" Tulen hulluksi, en osaa kasvattaa poikaa, se on ihan ällötys, vaikka minä itse olen fiksu"

"Oletteko huomanneet, että pojista tulee ällötyksiä, sen takia, että he ovat poikia, teinpä itse mitä vaan?"

Luojan kiitos, sulla on vaan tyttö! Voit jatkaa rauhassa poikien äitien mollaamista, tee heidän elämästään vieläkin kurjempaa!

Vierailija
28/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullapa ei olekaan mun poikaani! :) Hurmaa koko maailman, siinä jää sun tytöt lehdellä soittelemaan mennen tullen... :P

Vierailija
29/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole tyttöjä ei tule poikiakaan ja toisinpäin. Nii! Silti on kiva ajatella ettei meille tule ainakaan ei toivottua miniää. Tosin on se vaara, että tulee se ei toivottu vävy kumminki, kun pojista niin paljon pidän niin jospa sitä jotenkin toimeen tultaisiin.

Vierailija
30/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap tyttösi alkaa seurustella semmoisen pojan kanssa ja huomaat itsessäsi puuma-ajatuksia...

Vierailija
31/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja kaksi tyttöä ja kaiken kukkuraksi odotan neljättä poikaa...*lähtee kaivamaan autotallista köyttä* =D

Vierailija
32/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja kaksi tyttöä ja kaiken kukkuraksi odotan neljättä poikaa...*lähtee kaivamaan autotallista köyttä* =D

onnea paljon!

t.tyttöjen äiti

Vierailija
33/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää pieniä poikia! Kauhea.. kai sinä mummuna juokset sitten karkuun.

Mutta ajattele kun ap tyttösi alkaa seurustella semmoisen pojan kanssa ja huomaat itsessäsi puuma-ajatuksia...

Vierailija
34/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme kummityttöä ja kaikilla on vähintään yksi sisko. Iältään tämä tyttölauma on 2-9-vuotiaita. Nämä tytöt tappelevat jatkuvasti keskenään ja sanallisesti sivaltavat toisiaan. Leikeissä jätetään aina joku ulkopuolelle, aina pitää leikkiä vain kaksin.

Vaatteet ovat kaiken a ja o. Niitä arvostellaan, niistä hihitetään, niitä vaihdetaan koko ajan ja välillä nakellaan niskoja ja todetaan yksiselitteisesti kaikki aikuiset tyhmiksi. Kriisi syntyy, jos vaatteelle tipahtaa jotain ja vaihtovaatteet eivät kelpaakaan (ja 99 prosenttisesti ne eivät kelpaa, vaikka itse olisivat ne valinneet). Tytöt haukkuvat toisiaan selän takana ja juonittelevat, miten saisivat sen kolmannen tuntemaan olonsa mahdollisimman epämukavaksi. Lahjoista nousee aina mieletön show. Milloin on väärää väriä, väärää kokoa, väärää vaatetta jne.

Kun on tehty jotain pahaa, AINA valehdellaan. Ikinä ei reilusti tunnusteta, että on tehty jotain, vaan syytetään aina sitä epäsuosittua kolmatta.

Vierailija
35/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt ovat käsittämättömän ilkeitä, kieroja ja julmia. Pääsääntöisesti tyytymättömiä kaikkeen ja kovia valittamaan, mitään eivät kuitenkaan sano suoraan mutta selän takana jupistaan koko ajan. Pelkäävät kaikkea ja itkevät hysteerisesti pieniäkin juttuja. Vaatteita vaihtavat useita kertoja päivässä, arvostelevat myös toisiaan vaatteista jatkuvasti tyyliin "ei leikitä tuon kanssa kun sillä on rumat sukkahousut tänään".

Ja teini-ikään tullessa... no, se on sitten ihan oma lukunsa.

Mulla on kolme kummityttöä ja kaikilla on vähintään yksi sisko. Iältään tämä tyttölauma on 2-9-vuotiaita. Nämä tytöt tappelevat jatkuvasti keskenään ja sanallisesti sivaltavat toisiaan. Leikeissä jätetään aina joku ulkopuolelle, aina pitää leikkiä vain kaksin.

Vaatteet ovat kaiken a ja o. Niitä arvostellaan, niistä hihitetään, niitä vaihdetaan koko ajan ja välillä nakellaan niskoja ja todetaan yksiselitteisesti kaikki aikuiset tyhmiksi. Kriisi syntyy, jos vaatteelle tipahtaa jotain ja vaihtovaatteet eivät kelpaakaan (ja 99 prosenttisesti ne eivät kelpaa, vaikka itse olisivat ne valinneet). Tytöt haukkuvat toisiaan selän takana ja juonittelevat, miten saisivat sen kolmannen tuntemaan olonsa mahdollisimman epämukavaksi. Lahjoista nousee aina mieletön show. Milloin on väärää väriä, väärää kokoa, väärää vaatetta jne.

Kun on tehty jotain pahaa, AINA valehdellaan. Ikinä ei reilusti tunnusteta, että on tehty jotain, vaan syytetään aina sitä epäsuosittua kolmatta.

Vierailija
36/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt ovat käsittämättömän ilkeitä, kieroja ja julmia. Pääsääntöisesti tyytymättömiä kaikkeen ja kovia valittamaan, mitään eivät kuitenkaan sano suoraan mutta selän takana jupistaan koko ajan. Pelkäävät kaikkea ja itkevät hysteerisesti pieniäkin juttuja. Vaatteita vaihtavat useita kertoja päivässä, arvostelevat myös toisiaan vaatteista jatkuvasti tyyliin "ei leikitä tuon kanssa kun sillä on rumat sukkahousut tänään".

Ja teini-ikään tullessa... no, se on sitten ihan oma lukunsa.

kun puhutte tytöistä noin rumasti?

Vierailija
37/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden lapset, niin tytöt kuin pojatkin, on hankalia/raisuja/huonokäytöksisiä/liian ujoja/arkoja/jne...

Ja omat tytöt ja pojat ihmeen ihania ja suloisia jne ja miten niitä aina naapuritkin/opettajatkin jne kehuu.

Vierailija
38/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vihaa itseäni (enkä kyllä tyttölapsiakaan) mutta noin yleisesti koen naisten maailman (esim. naisvaltaiset työpaikat) aika rasittaviksi, ilmapiiri on huono ja nainen on todellakin toiselle naiselle susi. Näkeehän sen toki täällä av:llakin. Ei minua ihmetytä että se alkaa jo pienenä.

Vierailija
39/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kauhean ja raisun pojan alla muutaman vuoden päästä ja suorastaan kerjää, että pane mua.

Vierailija
40/57 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on myös yksi syy miksi olen iloinen siitä että lapseni on poika, nyt kun hän on jo varhaisteini olen todella ymmärtänyt mitä engl. kielisellä sanonnalla "With boys you only need to worry about one dick" tarkoitetaan.

jonkun kauhean ja raisun pojan alla muutaman vuoden päästä ja suorastaan kerjää, että pane mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä