Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelle isän- ja äitienpäivä on kipeä paikka.

Vierailija
14.11.2010 |

Esim. tahtomattaan lapsettomat, keskenmenoja saaneet, abortin teettäjät, unohdetut isät ja äidit jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset hyökkäävät ja epäempaattiset ihmiset jätän omaan arvoonsa.

Siis minähän kirjoitin ihan asiallisen kommentin nrolla 18 ja sinä rupesit vittuilemaan nrolla 19. Että kyllä nyt pata kattilaa soimaa :D!

Vierailija
22/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään keskustelua, sen verran yksityinen aihe.

ei kyllä olisi tullut aiheen aloittajalle mitään so what-vastauksiakaan.

Jos jostain aiheesta ei halua puhua, niin sen voi myös asiallisesti ohittaa, täällä ja oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään keskustelua, sen verran yksityinen aihe.

ei kyllä olisi tullut aiheen aloittajalle mitään so what-vastauksiakaan. Jos jostain aiheesta ei halua puhua, niin sen voi myös asiallisesti ohittaa, täällä ja oikeassa elämässä.

oikeassa elämässä täräyttää että mitäs mieltä olette isäinpäivästä adoptin tehneillä niin siitä seuraa sitten mitä hienoin ja syvällisin keskustelu, toisin kuin täällä. Minusta se nyt vaan oli hieman epärealistinen väite, muuten kuin läheisten ihmisten välillä.

Vierailija
24/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä hylkäsi meidät kokonaan muutama kuukausi sitten. Onneksi lapset ovat niin pieniä etteivät ymmärrä isänpäivästä mitään, mutta minuun tämä sattuu silti. Olin niin toivonut tänään isänpäivänä viedä kahvitarjottimen isille lasten kanssa sänkyyn. Vaihtoi puhelinnumeronsa heti lähdettyään, joten emme edes saisi häntä kiinni edes puhelimitse..kyllä tuommoista totaalista hylkäämistä ihmettelee, vaikka olisi miten keskenkasvuinen mies, niin silti... kipeä päivä. Mutta onneksi minulla on sentään ihana isä ja lapsilla mahtava vaari, jota juhlimme :).

Vierailija
25/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä hylkäsi meidät kokonaan muutama kuukausi sitten, mutta minuun tämä sattuu silti. Olin niin toivonut tänään isänpäivänä viedä kahvitarjottimen isille ... . Mutta onneksi minulla on sentään ihana isä ja lapsilla mahtava vaari, jota juhlimme :).

Ja voithan vieläkin isällesi sen tarjottimen viedä :-) Tsemppiä!

Vierailija
26/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä hylkäsi mut ja veljeni jokunen kuukausi sitten :( Mutta onneksi lapsillani on mahtava isä, jota juhlimme tänään :)

Vierailija
27/27 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta menetin toisen vanhempani lapsena enkä muista suuremmin ahdistuneeni siitä, kun luokassa muut väsäsivät kortteja äitien/isänpäivänä. Nykyään toinenkaan vanhempani ei ole elossa, eipä estä juhlimasta muita äitejä/isiä, jotka ovat! :)