Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyjamakin on naisellisempi kuin nanson paituliyöppäri

Vierailija
13.11.2010 |

minun mielestäni, ja kaiken lisäksi lämmin =)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan, eihän naisen yövaatetuksella pidäkään olla mitään tekemistä mukavuuden kanssa. Tärkeintä on sohvalla pelastusrenkaidensa päällä röhnöttävän, piereskelevän miehen mukavuus ja naisen ulkonäkö.

Mistä näitä sovinistinaisia oikein sikiää?

Vierailija
2/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäsi, kieltäytyisikö hän seksistä tämän naisen kanssa vain yöasun takia:

http://www.nanso.com/page.php?page_id=384

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niin mukava.

Ei mene kylmä ilma edes jalkoihin kun laittaa lahkeet sukkien alle =) Lisäksi pyjaman yläosa on kätevä laittaa päälle suihkusta tultua kun on pyyheturbaani päässä.

Vierailija
4/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITULIYÖPPÄRI

voiko oksettavampaa sanaa olla!!!!!

:D

Vierailija
6/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jotain pitsiviritysyökkäreitä?

Kauheeta, mulla on teinistä lähtien ollut paituliyökkäreitä. Miten minä olen ikinä saanut ketään miestä.

Vierailija
7/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytättekö te ihan oikeasti aina jotain pitsiviritysyökkäreitä?

Vierailija
8/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mä käytän ihan oikeasti pyjamaa.

käytättekö te ihan oikeasti aina jotain pitsiviritysyökkäreitä?

Vierailija
9/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjama on liian kuuma

itse tosin nukun kesät talvet flanellipyjamassa =)

Vierailija
10/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niin mukava.

Ei mene kylmä ilma edes jalkoihin kun laittaa lahkeet sukkien alle =) Lisäksi pyjaman yläosa on kätevä laittaa päälle suihkusta tultua kun on pyyheturbaani päässä.

No sepä hyvä, että se on myös mukavampi! Niin on pakko alkaa sit vissiin käyttää sitä, ettei mies jätä! Vaikx sun takii, joka käytät piyamaa paitulin sijaan hei!

ps. mä en tykkää housun vyötärönauhoista yöaikaan, joten paituli ON mukavampi. MINUN MIELESTÄNI.

Vierailija
11/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotoon leikattu polvipituinen, taskullinen yöpaita, joka on a) kaunis b) mukava. En itsekään pidä mistään miehen xl-paita repäisty yöpaidaksi -mallista - sen verran esteetikko olen.

Mutta en todellakaan halua nukkua missään pitsihökötyksessä - kaikki tekokuituhässäkät ovat inhottavia iholla enkä usko, että mikään silkkikään on mun juttu yöllä. Eikös se ainakin ole liukas?

Pyjama taas ei ole mun juttu, koska haluan nukkua vähissä vaatteissa. En esim. koskaan pidä sukkia. itse asiassa varsinkin kesäisin otan tuon Nansonkin yöpaidan pois ja nukun pelkissä pikkareissa tai peräti alasti (alasti nukun muuten usein talvellakin esim. seksin jälkeen, kun ei jaksa alkaa repiä vaatteita). Meillä on viileä makkari, mutta lämmin peitto.

En pidä Marimekon pitkistä yöpaidoista, koska ovat liian umpinaisia (pieni kaula-aukko yms), mutta Nansolta on löytynyt aina täydellinen vaihtoehto.

Vierailija
12/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pukeutuisitte miten, niin miehenne on monta kertaa ehtinyt ajatella seksin aikana jotakuta toista naista ja runkannut teidän kauneinta ystävää tai hottia työkaveria ajatellen. Kyllä se on niin monta kertaa nähnyt teidät tyköistuvissa pyjamissanne, ettei se näky nyt pelkästään riitä.

Vierailija
13/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten edes kotonaan pitää sellaisia vaatteita kuin tahtovat, se ei kaiketi teiltä ole pois????

Te ETTE tiedä millaista on paituliyöppärinaisten seksielämä, tai mitä heidän miehensä ajattelevat tai miten naisellisia tai epänaisellisia tai seksuaalisia nämä naiset ovat.

En minäkään tykkää paituliyöppäreistä, mä tykkään nukkua nakuna, ja iltaisin hengaan oloasussa. Se ei silti kerro mitään mun seksielämästäni tai naisellisuudestani tai yhtään mistään.

Että mua ärsyttää te munapäät, joilla ei ilmeisesti elämässä kovin paljoa pätemisen kohteita ole, kun toisten yöasut on niin kovin kiinnostavia.

Vierailija
14/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjama on järkky suhteentappoväline. Ei siis pelkästään seksin, vaan koko suhteen. Kyllä mies on ansainnut naisensa naisellisena naisena, joka nukkuu seksiasu yllään. Esim. pvc-korsetti ja sukkanauhaverkkosukat. Mä kyl syyllistän jokaisen, joka ei käytä jotain seksiasua yöllä. Ei ihmekään, että mies juoksee vieraissa, kun vaimolla on joku lötkö _puuvillaviritys_ yllään. YYÖÖÖÖÖKKKK!!!

Vierailija
15/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää te munapäät, joilla ei ilmeisesti elämässä kovin paljoa pätemisen kohteita ole, kun toisten yöasut on niin kovin kiinnostavia.

komppaan!!

Vierailija
16/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kommentti pitkään aikaan :DDD komppaan!!

Ja mä kuulen tänne asti kuinka teidän paitulit vipattaa vihastuksesta ;)

Vierailija
17/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harrastaisko se seksiä mun kanssa, jos pitäisin noita linkitettyjä yöpukuja päällä. Miehen vastaus oli "eikö se oteta pois?" eli olettaisin joo =D

Tosin voihan mun mies olla poikkeus, koska mä käytän välillä jopa Hello Kitty-yöpukua ja seksiä saan siitä huolimatta =D

Vierailija
18/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kommentti pitkään aikaan :DDD komppaan!!

Ja mä kuulen tänne asti kuinka teidän paitulit vipattaa vihastuksesta ;)

tyyppi, joka hokee sitä mummokarjakkomammaa eikä keksi muuta argumenttia kuin sen, että teillä on paitulit? Taitaa olla. Yritä nyt välillä keksiä jotain muutakin sanottavaa! Ei kaikkien mielipiteet perustu pelkkään henkilökohtaiseen preferenssiin.

Vierailija
19/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää tää tyyppi, joka hokee sitä mummokarjakkomammaa eikä keksi muuta argumenttia kuin sen, että teillä on paitulit? Taitaa olla. Yritä nyt välillä keksiä jotain muutakin sanottavaa! Ei kaikkien mielipiteet perustu pelkkään henkilökohtaiseen preferenssiin.

Lue: Olen vainoharhainen Nanson yöpaitojen puolustaja, omasta mielestäni loistava argumentaattori = "tyhmät munapäät ne ei Nansosta tykkää"

*lol*

Vierailija
20/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää tää tyyppi, joka hokee sitä mummokarjakkomammaa eikä keksi muuta argumenttia kuin sen, että teillä on paitulit? Taitaa olla. Yritä nyt välillä keksiä jotain muutakin sanottavaa! Ei kaikkien mielipiteet perustu pelkkään henkilökohtaiseen preferenssiin.

Lue: Olen vainoharhainen Nanson yöpaitojen puolustaja, omasta mielestäni loistava argumentaattori = "tyhmät munapäät ne ei Nansosta tykkää"

*lol*

Nansoa enkä minkään muunkaan merkkistä yöpaitaa, mutta mun mielestä tuo sun "argumentointi" on aika väsyttävää. Eikö se ole vainoharhaista, kun näkee Nanson paituleita joka paikassa?