Onko väärin/noloa ottaa omat ruuat elokuvateatteriin?
Siis popcornit muovipussissa, voileipiä, karkkipussi, limu ja vesipullot?
Kommentit (24)
Ei ne elokuvat niiiin pitkiä ole. Syön ennen ja kohta jälkeen, jos tarvetta on.
Rasittavaa, kun jotukut tuo omia rapina pussejaan sinne ja pilaa toistenkin elokuvanautinnon "ripi, rapi, rips, raps"
Jossain teattereissa myysään paahtomaissia kulhomaisessa astiassa, joka ei rapise. Sen vielä jotenkin ymmärrän.
vai vallan voileipiä, huh huijjaaaa
ota mukaan vähän karkkia, ja ei rapisevaan pussiin, mieluiten esim tupperin koteloon
ja jätä rouskutukset kotiin,
mikään ei ole karseempaa kun joku rouskuttaa ja mässyttää kaiken aikaa seläntakana tai edessä, viel pahempaa vieressä
siis eikö aikuinen kestä paria tuntia syömättä
ja lapselle opettakaaa oleen hiljaan, ja joo mamman ei tartte selostaa kuvan tapahtumia vieressä kaiken aikaa
ali rauha kaikille katsojille
jos oikeasti jotain voileipiä leffaan kuskaat !
jos oikeasti jotain voileipiä leffaan kuskaat !
mutta en kyllä myöskään kyttää mitä mässyä muilla on siellä. Katson elokuvaa.
luin jostain, että karppaaja voi ottaa metvurstiviipaleita, kuivaa lihaa ja leikkeleitä "naposteltavaksi". ajattelin ostaa metukkapaketin itselle. ja ehkä gotleria.
häiritseekö lihan haju muita?
etkö tosiaan voi olla ihan vaan syömättä tuon pari tunita jonka leffa kestää??
eli ei todeelakaan mitään LIHAA HAISEMAAN LEFFAAN haloooooooooooooooooooooo
no liha ei kyllä haise, jos vertaa popcorniin..
Ei se ole mikään ruokailuhetki, vaan tarkoitus olisi katsoa elokuvaa. Jokin pieni naposteltava ei haittaa, mutta kyllä mua ärsyttäisi, jos joku olisi eväsretkellä mun vieressä ja koko ajan pitäisi rapistella ja rouskuttaa jotain.
Ja karppaajalle: elokuvateatterin siivoojat varmaan tykkää rasvaisista jäljistä penkeissä, kun kaikki rupeaa syömään makkaroita suoraan paketeista. Vaikka ne eivät ehkä pimeässä räpeltäessä putoakaan, ovat sormesi ihanan rasvaiset.
Tunnelmallisia elokuvahetkiä vaan kaikille. Seuraavan kerran jätän 12 euroa maksamatta elokuvalipusta ja jään kotiin nauttimaan elokuvista omassa rauhassa, jos siellä on meininki kuin huoltoaseman baarissa.
no liha ei kyllä haise, jos vertaa popcorniin..
Mut mulla on tommonen retkikeitin aina muka leffassa. Kokkailen sillä nötköt siivuja ja keittelen makaroonia.
Teenkö muka jotain väärin?
Eipä ole koskaan tullut mieleen, että joku voisi olla niin nipo, että häiriintyisi mun pienestä "leffapalasta".
Koko perhe veistelee siitä sinappiset siivut, eihän jostain joululeffasta nauttisikaan pelkillä poppareilla tai eväsleivillä.
puolikkaan grillibroilerin ja sitten jälkkäriksi pistaasipähkinöitä. Niitä on kiva naksutella auki...
Se on kyllä aika yleistä että syödään popcornia tai karkkia kun ollaan leffassa. Ja en minä nälkääni niitä syö vaan siksi että pidän popcorneista. Ja oikeastaan minua ei kiinnosta vaikka söisitte joulukinkkua leffassa, jokainen tehköön miten huvittaa. Tosin joissain paikoissa kielletään esim. hampurilaisten ja pitsojen tuominen elokuvateatteriin. Ei myöskään haittaa jos joku ei halua syödä mitään, sekin on sallittua.
Me ei ukon kanssa ikinä syödä leffoissa, mut kyl me aina vedetään sessio anaalipanoa.
kiinalaista lähikiinalaisesta. Kaikista parasta on, jos ottaa vielä jälkiruuaksi ne friteeratut banaanit.
kananmunavoileipiä, muut tykkää siitä hajusta ihan taatusti. Fazerin parhaat karkkipussi on taas rapinan puolesta paras, kun kaikki karkitkin pitää vielä erikseen avata.
Me ei ukon kanssa ikinä syödä leffoissa, mut kyl me aina vedetään sessio anaalipanoa.
Mä kun käyn yksin, niin nostan jalat siihen etummaisen selkänojalle ja alan masturboimaan.
Ilmankos ne penkit onkin aina niin smäidässä ja paskassa. Osa onanoi, ja joku tuuppaa penistä perseeseen. Sotkuahan siitä tulee.
ja kunnolla, kuinka ihmisillä lähteekin täällä aina niin mukavasti juttu lentämään!
:))))
ne teatterin annokset ovat riistoa