Kaupassa nähtyä...
Täälläkin paljon kiistelty aihe siitä ,että saako lapsille antaa kaupassa syötävää ennen kuin tuote on maksettu.
Mutta entäs aikuinen, tänään näin kuin aikuinen nainen söi riisipiirakkaa sielä kärryjä työnnellen :D.
Luulisi että jaksaisi odottaa sitä ,että on maksanut ensin.
Ja kyllä, toki on mahdollista että on jokin sairaus esim. diabetes ja oli pakko saada nopeasti jotain syömistä, mutta sen verran hartaasti ensin niitä riisipiirakoita irtomyynnistä valitsi ja alkoi piirakkaa syömään, että tuskin oli mikään "hätä".
Kommentit (4)
ostaa kaupasta mustamakkara ja syödä se heti ostoksia tehdessä. Kerran jopa avasi hampurilaiskastike tuubin ja puristi siitä suoraan suuhunsa.
Minä puolestani juon lähdevettä. Yleensä varaan oman pullon kassiin, mutta silloin sen pitää olla eri merkkiä kuin mitä kaupassa myydään, muuten on vaikeuksissa.
että minä olen epähygieninen ja huonotapainen :D.! Tuo jäisi kyllä minulta tekemättä... mitä siitäkin tulisi, jos kaikki asiakkaat kaupassa vetelisivät eväitään poskeen siellä hyllyjen välissä...
Tavarahan on kaupan niin kauan, kennes se on maksettu!
Meidän kaupassa on sisällä kahvio, siellä saa syödä piirakkaa ja pullaa ja tietty maksaa ensin. Olis sitten hätä tai ei. Ja jos hätä tulee, löytyy vessakin. Se on tosin kassojen jälkeen.
Mussuttaa nyt jotakin rasvaista piirakkaa kaupassa ja sit läpiköi niillä käsillään kaikkia tavaroita siellä. Luulisi ihmisten tajuavan, ettei kauppa ole mikään ravintola.