Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vientiä enemmän 36:na kuin 20:nä!!

Vierailija
13.11.2010 |

Olen hämmästynyt siitä, miten paljon vientiä mulla on näin eronneena 36 v kahden lapsen äitinä. Parikymppiset kollit käyvät kuumina, samoin omanikäiseni ja vanhemmatkin miehet.

Olin parikymppisenä mallin mitoissa, vieläkin kyllä ihan normaalivartaloinen. Hämmästyttää vain näin 10 vuoden pituisen tauon jälkeen palatesani taas sinkkumarkkinoille!

Eli kaikki eronneet ja karanneet naiset - peli ei ole menetetty! :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn vai suhteeseen?

Vierailija
2/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana olin mallin mitoissa, nykyään en todellakaan. Silti vientiä on nykyään paljon enemmän. Olisiko se sitten tämä iän tuoma itsevarmuus mikä miehissä viehättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miehet tietää, ettei yh:t jää perään soittelemaan.

Vierailija
4/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimmat antavat niin paljon helpommin pakit.

Vierailija
5/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miehet tietää, ettei yh:t jää perään soittelemaan.

kertoa, että olen yh. Miehet vaan lähestyy nykyään paljon enemmän kuin nuoruudessa jolloin tietysti olin paljon kauniimpi ja timmimpi.

Vierailija
6/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa, että olen yh. Miehet vaan lähestyy nykyään paljon enemmän kuin nuoruudessa jolloin tietysti olin paljon kauniimpi ja timmimpi.

juuri siksi, kun eivät uskalla lähestyä kauniita ja timmejä. Tuskin se ns. itsevarmuus nyt huokuu sentään niin paljon, että vain se olisi erona aikaisempaan. Onhan se epäloogista, että miehet muka olisivat kiinnostuneempia vanhoista (parikymppiselle vanhasta) ja rupsahtaneesta kuin nuoresta ja kauniista, tuskin tekään nuorempina olitte ihmisenä sen huonompia kuin nytkään.

Vierailija
7/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi, kun eivät uskalla lähestyä kauniita ja timmejä. Tuskin se ns. itsevarmuus nyt huokuu sentään niin paljon, että vain se olisi erona aikaisempaan. Onhan se epäloogista, että miehet muka olisivat kiinnostuneempia vanhoista (parikymppiselle vanhasta) ja rupsahtaneesta kuin nuoresta ja kauniista, tuskin tekään nuorempina olitte ihmisenä sen huonompia kuin nytkään.

olen nykyään paljon itsevarmempi kuin nuorena. Luulen, että siinä se syy on, miten kantaa itsensä. Vaikka nuorena olinkin kauniimpi ja timmimpi en ollut sinut itseni kanssa. Nykyään olen.

Vierailija
8/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olet kuin prinsessa Victoria joka komistuu vain vanhetessaan.

Vierailija
9/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se johtuu varmaan siitä, että olen nykyään ihan erilainen ihmisenä (ulospäin suuntautunut, itsevarma) ja pukeutumistyyli on eri (ei enää säkkipukeutumista ja paksuja silmälaseja).

Vierailija
10/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn vai suhteeseen?

nykyään kun on hyväksyttävämpää kuin 16 vuotta sitten hakea pelkkää seksiseuraa, eikä kukaan katso pahalla parikymppsitä miestä joka panee pari kertaa jotain onnetonta keski-ikäistä naista.

Näinhän se oli tuossa kun mäkin aloin 36v:na seuraa taas hakea, nuoret pojat on kimpussa, ja toisaalta taas 5-kymppiset ukot, niillehän ei oman ikäinen kelpaakaan enää, kun luulevat näyttävänsä nuoemmalta.

Vierailija
11/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että katotaan ap hurraatko vielä neljän vuoden päästä, ja oletko löytänyt pidempiaikaisen suhteen.

Vierailija
12/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmpisiin kolleihin, jotka ovat poikani ikäisiä:)

Sen sijaan olisin kovin kiinnostunut fiksusta ikäisestäni miehestä, jolla olisi elämänarvot kohdallaan. Ulkonäkö on sivuseikka, vaikka minua kauniiksi kehutaankin.

Vierailija
13/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmpisiin kolleihin, jotka ovat poikani ikäisiä:)

Sen sijaan olisin kovin kiinnostunut fiksusta ikäisestäni miehestä, jolla olisi elämänarvot kohdallaan. Ulkonäkö on sivuseikka, vaikka minua kauniiksi kehutaankin.

nelikymppiset miehet taitaa sitten olla enemmän kiinnostuneita 10-15 vuotta nuoremmista? Se kun tuntuu menevän niin, että koskaan omanikäinen ei ole paras, vaan parikymmpiset näkee seksiunia äitinsä ikäisistä ja nelikymppiset niistä nuorista naisista, jotka ei nuorempana olleet niin "kypsiä ja itsevarmoja", sitten nelikymppisenä alkaakin viehättää viattomuus, neitsyys ja eloisuus.

Vierailija
14/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 36 v ja mua luullaan yleensä 28-32-vuotiaaksi. Ihmiset - niin naiset kuin miehet - hämmästyy, kun kuulevat, että mulla on kaksi lasta.

En voi sanoa, että vartaloni olisi treenatun tiukka, mutta ihan sopusuhtainen ja normaalipainoinen olen. Mutta mitä olen katsellut, niin eipä monen parikymmpisen naisen vartalo ole paljon timmimpi.

ap

Vierailija
15/15 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 36 v ja mua luullaan yleensä 28-32-vuotiaaksi. Ihmiset - niin naiset kuin miehet - hämmästyy, kun kuulevat, että mulla on kaksi lasta.

En voi sanoa, että vartaloni olisi treenatun tiukka, mutta ihan sopusuhtainen ja normaalipainoinen olen. Mutta mitä olen katsellut, niin eipä monen parikymmpisen naisen vartalo ole paljon timmimpi.

ap

suosiosi salaisuus ei olekaan syvällisyyttä huokuva olemus, vaan se, että näytät ikäistäsi nuoremmalta- jos näyttäisit ikäiseltäsi, niin miehet ei katsoisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan