Isänpäiväkakku (suklaa), kaura-porkkanasämpylät ja thaiwokki
Kommentit (6)
On isänpäivä ja ruoka tehään lasten ja äidin mieltymysten mukaan.
No, voihan sen niinkin.
Minä en viitsi rehkiä. Mies arvostaa hyväntuulista vaimoa enemmän kuin kiiltävänä hohtavaa kotia, ja hermostuisin ja stressaantuisin jos joutuisin siivoamaan tai kokaamaan - täyttämään itselleni asettamat tavoitteet.
Huomenna aamulla mies tulee yövuorosta. Laitamme aamupalan. Ostin isänpäiväleivoksia kaupasta, laitamme joulutorttuja, patonkia uuniin. Ruisleivästä tämä mies tykkää mutta tuore patonki kelpaa myös.
kakkua en tee, kun ei ole herkkujen syöjä tämä mies.
Isänpäivälahja on pieni ja vaatimaton. Kortin unohdin ostaa. No, hän itse unohti TAAS hääpäivämme.
Jos mies haluaa, menemme syömään ulos. Saa itse valita ruokapaikan. Jos ei kelpaa, syömme makaroonia ja valmisjauhelihapihvejä tai jotain semmosta. en ala kokkaamaan mitään.
Tänään teen täytettyä possun sisäfileetä ja huomenna herkutellaan itse tehdyillä hampurilaisilla. Ei kovin juhlavaa, mutta kaikkien mielestä mukavaa syötävää.
On isänpäivä ja ruoka tehään lasten ja äidin mieltymysten mukaan.
No, voihan sen niinkin.Minä en viitsi rehkiä. Mies arvostaa hyväntuulista vaimoa enemmän kuin kiiltävänä hohtavaa kotia, ja hermostuisin ja stressaantuisin jos joutuisin siivoamaan tai kokaamaan - täyttämään itselleni asettamat tavoitteet.
Huomenna aamulla mies tulee yövuorosta. Laitamme aamupalan. Ostin isänpäiväleivoksia kaupasta, laitamme joulutorttuja, patonkia uuniin. Ruisleivästä tämä mies tykkää mutta tuore patonki kelpaa myös.
kakkua en tee, kun ei ole herkkujen syöjä tämä mies.
Isänpäivälahja on pieni ja vaatimaton. Kortin unohdin ostaa. No, hän itse unohti TAAS hääpäivämme.Jos mies haluaa, menemme syömään ulos. Saa itse valita ruokapaikan. Jos ei kelpaa, syömme makaroonia ja valmisjauhelihapihvejä tai jotain semmosta. en ala kokkaamaan mitään.
iskän herkkua aamukahvilla. Huomenna pitäisi tehdä siiasta jotakin, mies sai kaveriltaan 2 siikaa. Ajattelin tehdä vaikka sienisipulitäytteistä uunisiikaa, ei tarvii ruveta fileoimaan yms.
Minäkin tein jo kaura-porkkanasämpylät ja thaiwokin. Myöhemmin teen mokkapaloja isänpäiväksi (isän toivomus) ja siivottu on osa kotia, loput siivotaan illemmalla.
Mutta meillä siis melkein sama menyy :)