Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies on päivän yksin kotona

Vierailija
13.11.2010 |

tekeekö hän siellä mitään? Meillä ollut nyt pari päivää kotona, minä töissä ja lapset päivähoidossa, eikä ole tyhjentänyt / täyttänyt tiskikonetta, ei vienyt roskia, ei edes vaihtanut uutta roskapussia vaikka vanha ääriään myöten täynnä.

jos aamulla jää lasten leluja lattialle keittiöön tai olohuoneeseen, antaa niiden olla just siinä. Ei tietenkään petaa, ei siisti lastenhuonetta tippaakaan, ei käy kaupassa, ei laita ruokaa...

Onko ihan normaalia, että kun mies on kotona, hän ei tee sekuntiakaan kotitöitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkivapaita, tyyliin kerran kuussa, ja minusta on ihana siivota ja järjestellä kotia ja laittaa paikkoja! Keskellä viikkoa, mitä luksusta! Mies ei tajua, miten kukaan viitsii tuhlata vapaapäivänsä kotitöihin. Hän ei eväänsä lotkauta, ei aamupalan jälkeen edes keitä kahveja, eikä syö mitään, jos itse on yksin päivän kotona.

Vierailija
22/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saattaa tehdä ja siivota, mutta rehellisesti se on parempi pyhittämään lepopäivän kuin minä.

se kenellä perjantai siivouspäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitämättömiä vapaapäiviä. Ei kai kukaan nyt vapaapäivänä lastenhoitajaksi rupea, hei haloo

Vierailija
24/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on usein joko yksin tai lasten kanssa päivät kotona. On joskus päiviä että ei ole puuhaillut kotihommia, on saattanut käydä pitkällä pyörälenkillä tms.

Yleensä kyllä pyykkää aika ahkerasti, tekee ruuan, täyttää astianpesukonetta ja sen sellaista.

Vierailija
25/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkun ei mies ole juuri koskaan päivää yksin kotona, paitsi kerran-pari vuodessa, jos käyn lasten kanssa viikonloppureissussa jossain. Silloin mies yleensä siivoaa ja silittää pyykkiä mutta nauttii myös yksinäisyydestään esim. katsomalla sellaisia feffoja, mistä muu perhe ei niin välitä.

Vierailija
26/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkii pölyt, korjaa kaiken jne

Tämä mies onkin löytö.

Vierailija
27/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolehtii samalla lailla kodista ja lapsista kuin minäkin, jos on kotona. Tekee itseasiassa enemmän ruokaa kuin minä ja käy kaupassa.

Sitä minäkin ihmettelen kuten joku täällä aikaisemmin. Miksi lapset hoidossa, jos isä on kotona? Jos ihan normaalitilanne eikä sairautta tms. Meillä kyllä mies olisi mielummin lasten kanssa. Minulla taitaa ollakin sitten tosi kultainen mies, jos näihin viesteihin on uskomista.

Vierailija
28/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltavuoroa. Ja olen totaalisen kyllästynyt siihen, ettei tee yhtikäs mitään koko sinä aikana, kun on kotona ennen töihin lähtöään. Ollaan sovittu, että hoitaa tiskit ja roskat sekä paperit (halusi välttämättä kaikki mahdolliset mainoksetkin, "minähän ne roskat ulos vien"). No totuus on jotain ihan muuta. Lupasi myös a) ottaa verhot tangolta b) nostaa pyykit c) silittää ne verhot. No pari viikkoa on mennyt, minä otin verhot tangolta ja pesin, nostin koneesta. Ovat edelleen telineessä kuivumassa. Ihan vittuuksissani odotan kauanko kestää, että ne sieltä pois pääsevät. Tuskin koskaan. Heitän parin vuoden päästä roskiin pölyttyneinä ja homehtuneina.

Roskia en edes muista koska olisi viimeksi vienyt, paperiroskaa on 3 jätesäkillistä. Viime viikolla sentäs kävi kaupassa; hakemassa maidon. En vaan jaksa jankuttaa aikuiselle miehelle, että olisi kiva, jos SINÄKIN osallistuisit hieman. Iltatyöt on kuulemma niin raskaita... Vaan ois se mustakin kivaa lepäillä laakereillani päivittäin sellaset 6h ihan tekemättä mitään. Vaan ei, töiden sekä kotitöiden lisäksi myös koira ja lapsi jäävät vastuulleni, samoin kaupassakäynti, ruuanlaitto... Vituttaa, sanoisinko.

Vierailija
29/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie roskat(paitsi komposti). Laittaa tuokaa ja tyhjää/täyttää tiskarin. Joskus imuroi kun on oikein päässyt likaiseksi. Pyykit, omat, vie kaappiin, mutta muuten en halua päästää pyykkiä pesemään tai ripustamaan. Se ei kertakaikkiaan suju.

Vierailija
30/30 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitämättömiä vapaapäiviä. Ei kai kukaan nyt vapaapäivänä lastenhoitajaksi rupea, hei haloo

Vie vain kauniisti lapset hoitoon jos itsellän vapaapäivä keskellä viikkoa. Jos kerran hoitopaikka on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan