Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINUN mieheni ei pidä isoista tisseistä!

Vierailija
12.11.2010 |

Nih, siinäs teille joilla on isot tissit. Kannattaisko ehkä pienennyttää, kun mun mies ei niistä tykkää. t. A-kuppi

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tykkää edes pitkistä hiuksista.

Vierailija
2/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tykkää pienistä olemattomista tisseistä! Kannattaisko sun hankkia sitte silikonit??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih, siinäs teille jotka olette lautoja!

Vierailija
4/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäänkin omista tisseistäni! Siinä teille kaikille joilla tissien kelpoisuus kulkee miesten mielipiteiden kautta.

Vierailija
5/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n totuuskomissio on tullut tulokseen, että kaikki miehet pitävät isoista tisseistä, paitsi homot.

Vierailija
6/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tykkää edes pitkistä hiuksista.

Vierailija
7/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vaan niin mahtavaa. Ihan mykistyn tämän tiedon äärellä.

Vierailija
8/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten koskaan oo nähny sellasia, mihin nää vaihtaisin. :) Nää on ihan parhaat mulle.

Se, mitä sun mies, tai edes mun oma, on näistä mieltä, on ihan se ja sama. Mä tykkään. :)

Vierailija
9/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut järsisin nää hampailla irti mun kropasta, jos sun mies tykkäis näistä. Tai vaihtoehtoisesti jyrsisin sun miehes kikkelin irti, jos varattuna miehenä osoittais tykkäävänsä mun tisseistä. :D

Ihania nää aloitukset. :D Joko, ap, oot happy?

Vierailija
10/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo tykkäävänsä tosi paljon pienehköistä rinnoistani.

Muuten ap, mitä väliä sillä mitä juuri SINUN miehesi on mieltä? Pitääkö kaikkien muidenkin naisten miellyttää omaa miestäsi? :D

Vierailija
11/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Mies

Vierailija
12/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpä on suurimmalla osalla pimppi

Vierailija
13/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lehmänutareet on tosiaankin mauttomat. Vain juntit tykkää. Pienet ja sievät rinnat sen sijaan ovat seksikkäät. T.Mies jolla on makua

Vierailija
14/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lehmänutareet on tosiaankin mauttomat. Vain juntit tykkää. Pienet ja sievät rinnat sen sijaan ovat seksikkäät. T.Mies jolla on makua

Ja kaikkein suurin turn-off on isotissinen sinisilmäinen blondi!!! Onneksi oma naiseni omaa kiinteät C-kupin rinnat, jumalaisen kauniit ruskeat silmät ja on ruskeaverikkö!

Vierailija
15/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma naiseni omaa kiinteät C-kupin rinnat, jumalaisen kauniit ruskeat silmät ja on ruskeaverikkö!

[/quote]

Olet onnekas mies!

Vierailija
16/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkein suurin turn-off on isotissinen sinisilmäinen blondi!!! Onneksi oma naiseni omaa kiinteät C-kupin rinnat, jumalaisen kauniit ruskeat silmät ja on ruskeaverikkö!

17/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni pitaa naisista jotka eivat pode huonoa omaatuntoa jostain tisseista, pitaa isommista ja pienemmista. Ja hanen ei koskaan tarvitse vakuutella minulle, etta juuri minun tissini ovat juuri hanelle kuin tehty :D

isot tai pienet niin ollaan ylpeita niista :)

Vierailija
18/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät, että sussa ei ole tarpeeksi miestä käsittelemään niitä ja niiden omistajaa.

Vierailija
19/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei ole makua, juntti jolle kelpaa utareet kuin utareet. Tai sitten vain mielistelee sinua(=on tossun alla).

Ruskeat silmät naisella ovat kaikkein kauniimmat.

Vierailija
20/25 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei ole makua, juntti jolle kelpaa utareet kuin utareet. Tai sitten vain mielistelee sinua(=on tossun alla). Ruskeat silmät naisella ovat kaikkein kauniimmat.

Sä olet sitten sivistynyt kun sulle kelpaa vain pienet tissit ja ruskeat silmät? Eeh-he-he-hee!

Tälläiset, vain poikamaisista "petite" vartaloista pitävät miehet, taitavat olla jollakin lailla nyhveröitä. Pelkäävät naisellista naista, isoilla rinnoilla. Taitavat olla vähän poikiinkin päin?