Minun mieheni EI pidä ruskeita silmiä kauniina!
Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).
Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.
Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D
Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!
Kommentit (224)
Miksi miehet äänestävät useammin ruskeasilmäisiä naisia, kun pitää äänestää kauneinta naista?
Maailmalla on paljon enemmän ruskeasilmäisiä kuin sini-/vihreäsilmäisiä naisia (ylipäätään ihmisiä). Kauniita ihmisiä löytyy monenlaisista naisista, mutta todennäköisyys sille, että seksikäs / kaunis nainen omaa ruskeat silmät on siis tämän tosiseikan valossa aika korkea! =D
Ap.
sieluni silmin ap:n silmät, niissä on sellainen tyhjä, tuijottava katse..
jos sinulla on tarve olla originelli ulkonäöltäsi, sinun pitää muttaa Afrikkaan tai Intiaan. Pohjoismaissa olet vaan ihan tyypillisen naisen näköinen. Koita hyväksyä se.
jos sinulla on tarve olla originelli ulkonäöltäsi, sinun pitää muttaa Afrikkaan tai Intiaan. Pohjoismaissa olet vaan ihan tyypillisen naisen näköinen. Koita hyväksyä se.
Mä voin olla ihan täällä koto-Suomessa ja fiilistellä originelliuttani ;D, ei mun tarvi sitä varten muuttaa yhtään mihinkään.
Ja sitä paitsi miksi Afrikkaan? Riittää, kun menee Italiaan niin à vot; suosiota riittää ;D. Ja kuten todettukin jo moneen kertaan - mulla riittää sitä suosiota ihan kotonakin yhden hottiksen taholta. ;)
Ap.
Mä voin olla ihan täällä koto-Suomessa ja fiilistellä originelliuttani ;D, ei mun tarvi sitä varten muuttaa yhtään mihinkään.Ja sitä paitsi miksi Afrikkaan? Riittää, kun menee Italiaan niin à vot; suosiota riittää ;D. Ja kuten todettukin jo moneen kertaan - mulla riittää sitä suosiota ihan kotonakin yhden hottiksen taholta. ;)
Ap.
sä toki fiilistellä, kukaan muu vaan ei sitä tee. Paitsi ehkä siellä Italiassa. Valitettavasti vaan asut Suomessa. Mutta onneksi olet löytänyt mielipiteiltään yhtä rajoittuneen vastakappaleen. Onko miehesi muuten insinööri ja pelaako sählyä?
Hei, AP jos sua ahdistaa sun kamut, jotka yrittää iskeä sun miestä ruskeilla piilareilla, niin älä sitä tänne huutele, vaan pistä se sun "kotihottis" kuriin ja kerro sille, että naisessa on muutakin kuin silmien väri. Ja opettele oikeinkirjoitus ennen kuin alat keuhkota yhteiskunnallisesta ylemmyydestäsi. 'Oleppa hyvä' on aika karseaa suomea..
muakin vaivaa kun en varmaksi osaa sanoa yhdenkään miesystäväni silmien väriä näin jälkikäteen? Miten mä ikinä tulisin toimeen ap:n ja hänen miehensä kanssa, joille silmien väri on ihmisyyden mitta?
eikä liian kaukana toisistaan olevia silmiä, eikä liian lähellä toisiaan olevia silmiä, eikä pieniä silmiä eikä mulkosilmiä, eikä se tykkää "ripsettömistä" silmistä.
Värillä ei niinkään väliä.
Kiitos fiksun anopin, joka itse kasvoi 10 lapsen lapsikatraassa, jossa 8:lla sisaruksista oli ruskeat silmät ja vain kahdella jään (vaalean) siniset (anoppini on toinen näistä sinisilmäisistä).
Mieheeni on tarttunut sama preferenssi; hän pitää ihan vaalean sini / harmaita silmiä kauneimpina. Itsekin tykkään, että dramaattinen meikki näyttää kauniimmalta vaaleissa silmissä kuin ruskeissa.
Siinä siis kaikille teille, jotka pidätte ruskeita piilareita! ;D
Suomessa ehkä ihannoidaan ruskeasilmäisyyttä siksi, kun se on kuitenkin harvinaisempaa kuin perinteinen sinisilmäisyys - ainakin eteläpuolella Suomea. Maailmalla sinisilmäisyys on myös kova juttu!
ruskeat silmät ja vaaleat hiukset ole eksoottinen yhdistelmä? Miehesi mielestä tämäkin nainen on varmaan tosi ruma
<a href="http://www.jewelry.com/binaries/2009-08-jn-heidi-klum.jpg" alt="http://www.jewelry.com/binaries/2009-08-jn-heidi-klum.jpg">http://www.jewelry.com/binaries/2009-08-jn-heidi-klum.jpg</a>
Heidi Klumin silmät on virallisesti "hazel" mikä taas tarkoittaa vihertävänruskeaa tai kellertävänruskeaa.
on viimeisen 50-60 vuoden aikana suorastaan romahtanut että kyllä ne aika harvinaiset alkaa sielläkin päin olla.
Maailmalla on paljon enemmän ruskeasilmäisiä kuin sini-/vihreäsilmäisiä naisia (ylipäätään ihmisiä). Kauniita ihmisiä löytyy monenlaisista naisista, mutta todennäköisyys sille, että seksikäs / kaunis nainen omaa ruskeat silmät on siis tämän tosiseikan valossa aika korkea! =DAp.
sinne tuon sivuston top- sataseen mahtuu kuitenkin monta sinisilmäistä naista, katsos kun Pohjois- Amerikassa siniset silmät on myös yleisiä. Ne vaan ei päässeet kärkiyhdeksikköön. Jos miehet kertakaikkiaan halveksisivat ruskeasilmäisiä naisia niin kyllä ne sinisilmäiset olisi äänestetty ekaksi. Ja huomaathan, että afrikkalaiset/ intialaiset naiset eivät kuitenkaan ole kauhean hyvin edustettuna esim. leffoissa tai mallikuvioissa, joten miehillä on kyllä mistä valkata niitä vaaleasilmäisiä neitosia.
siihen vielä mustat tai kellertävän vaaleat hiukset niin on todella kaunis ihminen
siihen vielä mustat tai kellertävän vaaleat hiukset niin on todella kaunis ihminen
naama voi olla vaikka neliön muotoinen, silmät pikkuruiset, huulet ohuet ja nenä lyhyt ja pyöreä, niin on silti automaattisesti kaunis?
Ei se silmien väri noin yksinkertaisesti periydy kuin aiemmin tossa laitoit.Netistä löytyy selkeitä ohjeita miten määritellä simmujen värin periytyminen.Poika saa useimmin äitinsä siniset tai vihreät silmät vaikk isällä ruskeat varsinkin jos isällä sS.
Ruskeasilmäisiä on maailma pullollaan. En tiedä prosenttimääriä (enkä jaksa googletella), mutta sinisilmäisiä on prosentuaalisesti huomattavasti vähemmän kuin ruskeasilmäisiä.
Siksi sinisilmäisyyttä ihannoidaan - etenkin muualla kuin Suomessa tai Pohjoismaissa.
En tiedä ketään, kenelle silmien väri olisi joku big deal. Ehkä olemme vähän vanhempia, eikä tällaisia asioita kaveripiirissä jutella. Jutunaiheet ovat ihan jotain muuta kuin silmävärihöttöä...
Jos kaupungille mentäessä oikein laitetaan värilliset piilarit päähän ??? =D
Mä en tunne yhtään ihmistä jolla olis värilliset piilolinssit enkä ole kuullut et täällä helsingin yössä sellaisilla käydään miehiä iskemässä.Mä naurasin ääneen jos ei olis kurkku kipee.=)
Ja kyllä muuten ropisee kehuja mun silmistä kun laitan ne päähän. Yllättävän suuri merkitys niillä on, kaikki tuntuu huomaavan mun silmät (ja siis kehuvan niitä).
tytölläni nyt sattuu luonnostaan olemaan vaaleatukka ja tummanruskeat silmät. Kauniilta näyttää. En voi sietää ihmisiä jotka arvostelee toisten ulkonäköä ja varsinkin silmien perusteella.
sinne tuon sivuston top- sataseen mahtuu kuitenkin monta sinisilmäistä naista, katsos kun Pohjois- Amerikassa siniset silmät on myös yleisiä. Ne vaan ei päässeet kärkiyhdeksikköön. Jos miehet kertakaikkiaan halveksisivat ruskeasilmäisiä naisia niin kyllä ne sinisilmäiset olisi äänestetty ekaksi. Ja huomaathan, että afrikkalaiset/ intialaiset naiset eivät kuitenkaan ole kauhean hyvin edustettuna esim. leffoissa tai mallikuvioissa, joten miehillä on kyllä mistä valkata niitä vaaleasilmäisiä neitosia.