Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä käytän paljon alkoholia. Antakaa tuomio.

Vierailija
12.11.2010 |

Juon siis viikolla n. kolmena päivänä yhden annoksen, siideriä tai viiniä. Viikonloppuisin kuluu pullo viiniä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoholistit ja alkoholistien lapset täällä kysyy syytä, miksi juot jne. Eikö tule mieleen, että "normaali" ihminen juo ilman syytä tai korkeintaan syynä on aterian täydentäminen tms. Ei siinä tarvitse aina ongelmia hakea. Onko se nyt niin vaikea tajuta, ettei viinipulloa avatessa mietitä, mihin vaivaan nyt vedän....?

Vierailija
22/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia varoitusmerkkejä alkoholiongelmasta:

* Työ tai opiskelu kärsii juomisen vuoksi.

* Autolla ajaminen alkoholin vaikutuksen alaisena.

* Pakonomainen tarve juoda.

* Lisääntynyt alkoholintarve.

* Yli seitsemän alkoholiannosta viikossa

* Yksin juominen tai juomisen aloittaminen varhain aamusta.

Eli kyllä tuossakin on rajana seitsemän alkoholiannosta viikossa. Ei kai tutkijat ja muut näitä juttuja ihan päästäänkään keksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla olen juonut JOKAISENA iltana KAKSI lasia viiniä kun olen lapsen saanut nukkumaan.

tuohan tekee jo reippaasti yli rajan

Vierailija
24/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoholistit ja alkoholistien lapset täällä kysyy syytä, miksi juot jne. Eikö tule mieleen, että "normaali" ihminen juo ilman syytä tai korkeintaan syynä on aterian täydentäminen tms. Ei siinä tarvitse aina ongelmia hakea. Onko se nyt niin vaikea tajuta, ettei viinipulloa avatessa mietitä, mihin vaivaan nyt vedän....?

Itse juon usein punaviiniä, koska pidän sen mausta. Sama juttu kokiksen kanssa. Juon sitä, koska pidän siitä. Tarviiko sitä nyt alkaa pohtia, miksi minä jälleen kaadoin itselleni lasillisen?

Vierailija
25/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työn puolesta illallisilla ja jos sen

lisäksi viikonloppuna jotain, niin yhteensä tuo määrä voi mennä viikossa mullakin, mutta sitten on välissä viikkoja, joskus kuukausiakin kokonaan ilman.

Vierailija
26/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työn puolesta illallisilla ja jos sen

lisäksi viikonloppuna jotain, niin yhteensä tuo määrä voi mennä viikossa mullakin, mutta sitten on välissä viikkoja, joskus kuukausiakin kokonaan ilman.

Vierailija
27/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni otti asian puheeksi tänään ja aloin miettimään asiaa... Äiti-ihminen olen kyllä, kun joku sitä mietti.

Vierailija
28/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon usein punaviiniä, koska pidän sen mausta. Sama juttu kokiksen kanssa. Juon sitä, koska pidän siitä. Tarviiko sitä nyt alkaa pohtia, miksi minä jälleen kaadoin itselleni lasillisen?

juot molempia, koska olet addiktoitunut niihin. Jos et olisi, et tarvitsisi kumpaakaan usein.

Vierailija
29/29 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla olen juonut JOKAISENA iltana KAKSI lasia viiniä kun olen lapsen saanut nukkumaan.

tuohan tekee jo reippaasti yli rajan

suomessa raja on naisilla 16 ja tossa on 14. Olettaen että sun lasit on 12cl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi