Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen tyyli sinulla on?

Vierailija
12.11.2010 |

Tuli mieleen kun itse tykkään pukeutua klassisesti, kun taas työkaverini on "vihreä", joka näkyy esim. puusta valmistettujen korujen käyttämisenä. Itse en voisi kuvitellakaan tuollaisia helyjä, tykkään perinteisistä helmistä kaikkein eniten. (Enkä tätä nyt haukkuakseni kirjoittanut, tuo maanläheinen työkaverini on aivan ihana ihminen jonka kanssa tulen erittäin hyvin toimeen! Ollaan kuitenkin ulkoisesti todella erilaisia.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tyyliä. Välillä pukeudun kuin koditon alkoholistimies ja toisinaan yritän pukeutua ns. muodin mukaisesti, huomatakseni että jokainen vastaantuleva nainen näyttää täsmälleen samalta. Yleisesti ottaen pukeudun kai mahdollisimman mukavasti mutta en kuitenkaan verkkareihin, lenkkareihin ja tuulipukuihin (paitsi ulkoillessa tietysti). Minulla voi olla myös riemunkirjavat ja toisiinsa sopimattomat vaatteet päällä.

Vierailija
2/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä..pukeudun leggigseihin, pillifarkkuihin, tunikoihin yms. mahdollisimman yksinkertaisesti, ehkä hieman tyttömäisesti. pidän murretuista, maanläheisistä sävyistä, ei mitään räikeää tai bling blingiä. En käytä koruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotioloissa urheilullisesti ja mukavasti, mutta ei mihinkään virttyneisiin vaan laadukkaisiin materiaaleihin ja merkkivaatteisiin, tai vaihtoehtoisesti seksikkäisiin yöasuihin.

Korut töissä klassisia valkokultaa, helmiä, tai ei mitään, vapaalla voi olla hyvinkin näyttäviä bling bling.

Mitään goottityylistä en omista, enää, tuokin aikakausi minulla on ollut.

Koskaan en ole pukeutunut "vihreästi".

Vierailija
4/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eleettömät korvikset ja kihla+vihkisormukset on

Pukeutuminen sellaista mitäänsanomatonta perusvaatetta, esim. suorat farkut, musta v-aukkoinen, tyköistuva paita 3/4-hihoilla, alla valkoinen pitkä toppi, joka näkyy paidan helman alta. Mustat nahkaiset kävelykengät.

Ikä 31v.

Vierailija
5/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään pukeutua farkkuihin (levenevälahkeiset, pillit...), bootseihin/maihareihin/tennareihin, ja t-paitaan/huppariin/neulepaitaan tms. Pidän tummista väreistä, varsinkin mustasta. Koruja ei tule käytettyä kuin erityistilaisuuksissa, jos niissäkään.

Vierailija
6/6 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin räikeäasti kuin teinit vaan enemmänkin naisellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi