Onko mitään väliä, hakeeko päivähoitopaikkaa paikan päällä vai sähköisesti?
Mielellään toki hakisi helposti netitse. Olen kuitenkin kuullut väitteitä, että jossain pk:issa huomioidaan ensisijaisesti paikan päälle tuodut hakemukset, ei kai näin saisi olla..?
Kommentit (8)
Hakuajan loputtua hakemukset käydään läpi ja lapset sovitellaan ts. tungetaan hoitopaikkoihin.
Hakuajan loputtua hakemukset käydään läpi ja lapset sovitellaan ts. tungetaan hoitopaikkoihin.
tavalla ne käydään läpi. No eri asia on tietysti se, jos suhteita löytyy ni varmaan paikka löytyy mistä haluaa:)
Ei päiväkodissa niitä paikkoja jaeta, kyllä ne menevät toimistoon ne hakemukset...
Jos haluat johonkin tiettyyn paikkaan, niin käy ilman muuta juttelemassa päiväkodin johtajan kanssa. Itse olen tehnyt näin molempien lasten kohdalla, ja paikka on järjestynyt haluamastani päiväkodista. Johtaja vieläpä sanoi, että tosi kiva kun tulit käymään, on aina helpompi toimia kun tietää vähän enemmän perheen tilanteesta. Eli kyllä vain on päiväkodin johtajilla sanansa sanottavana, ei ole pelkästään toimiston asia.
Minä kävin ensimmäisen lapseni kohdassa huolestuneena katsomassa lähintä päiväkotia. Kun olin lähdössä, sanoin että haluaisin kyllä mielelläni että lapseni pääsisi tänne. Päiväkodin johtaja totesi että onhan täällä lähistöllä toinenkin päiväkoti ja että voithan käydä itseäsi sinnekin tarjoamassa.
Enpä oikein tiennyt mitä olisin kommentista ajatellut. Tähän päiväkotiin en kuitenkaan päässyt. Ehkäpä hän ei tykännyt tyylistäni. :-o
..ei ainakaan työpaikallani suuressa kaupungissa. Toki voi käydä juttelemassa, tutustumassa mut ei se lopulta niitä paikkoja ratkaise. Jos on 200 uutta hakemusta niin ei siinä pärstäkertoimella mennä vaan ihan karkeasti neliöitä ja lapsipaikkoja laasketaan.
Jos haluat johonkin tiettyyn paikkaan, niin käy ilman muuta juttelemassa päiväkodin johtajan kanssa. Itse olen tehnyt näin molempien lasten kohdalla, ja paikka on järjestynyt haluamastani päiväkodista. Johtaja vieläpä sanoi, että tosi kiva kun tulit käymään, on aina helpompi toimia kun tietää vähän enemmän perheen tilanteesta. Eli kyllä vain on päiväkodin johtajilla sanansa sanottavana, ei ole pelkästään toimiston asia.
Just jotain tämäntapaista ajattelin. Odottelen maanantaihin ja soittelen suoraan päiväkotiin. Onhan se itsellekin kiva nähdä pk sisältä päin ennen tutustumisjaksoa.
mä oon kerran vieny paikanpäälle ja kas kummaa papereita ei ollukkaan missään!
Netissä saa sähköpostiin tiedon,että on lähetys onnistunut.