Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflix: Usherin talon tuho. Onko yhtä jännä kuin Haunting of Hill House?

Vierailija
30.10.2023 |

Bly Manor oli taasen liian lälly.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsee Usherilta huuto

Vierailija
2/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, mielestäni Hill House oli pelottavampi. Ihan hyvä kuitenkin, muttei Miken paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kattoneet The Midnight Clubia? Mulla on sekin vielä katsomatta.

Vierailija
4/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletteko kattoneet The Midnight Clubia? Mulla on sekin vielä katsomatta.

Joo, ihan hyvä, mutta olisi saanut olla jännempi :).

Vierailija
5/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa tätä uusinta mutta jätin kesken parin jakson jälkeen, juoni ei tuntunut kiinnostavalta ja hahmot oli kaikki vastenmielisiä. Pelottavuudessa ainakaan ensimmäiset jaksot eivät yltäneet lähellekään Haunting of Hill House tunnelmaa.

The Midnight Club oli minusta ihan hyvä, samoin se saarelle sijoittunut sarja ja Bly Manor.

Vierailija
6/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodies oli hyvä!

Vierailija
7/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut jännä vaan huono kaikin puolin. 

Vierailija
8/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Bodies oli hyvä!

Hei kiitos vinkistä, just mietin mitä katsoisin.

Vierailija
9/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yritin katsoa tätä uusinta mutta jätin kesken parin jakson jälkeen, juoni ei tuntunut kiinnostavalta ja hahmot oli kaikki vastenmielisiä. Pelottavuudessa ainakaan ensimmäiset jaksot eivät yltäneet lähellekään Haunting of Hill House tunnelmaa.

The Midnight Club oli minusta ihan hyvä, samoin se saarelle sijoittunut sarja ja Bly Manor.

Onko tuo saarelle sijoittuva sarja Midnight Mass? Katsoin siitä juuri kolme viimeistä osaa tekemällä pitkiä loikkia. Ensin luin juonenkäänteet. Alku oli mielenkiintoinen, mutta ennen pitkää meni niin pitkäveteisen uskonnolliseksi, että minulle riitti.

Netflixistä ei oikein enää löydy mitään hyvää. Olen jo pitkään käyttänyt enenmmän aikaa etsimiseen kuin katsomiseen.

Vierailija
10/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä tuo Usherin talon tuho.

Vierailija
11/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkänyt kauheasti Midnight Club sarjasta. Oli aika teinisarja.

Usherin talon tuho sarjaa olen katsonut vasta kolme jaksoa ja tähän menneessä vaikuttaa ihan kerran katsottavalta sarjalta. Jotain kivaa ja jotain ei niin kivaa sarjassa on.

Vierailija
12/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja oli pettymys. Ihmettelen verrattain hyvää IMDB -arvosanaa. Aiempiin verrattuna paljon väkivaltaa ja seksiä... oli jopa yllättävän väkivaltainen. Juonesta ei ollut tietoakaan, koko homma pyöri vain sen ympärillä, että miten kukakin perheenjäsenistä kuolee. Sehän olikin jo alusta lähtien selvää, että kuka kuolee. Ei ollut lainkaan pelottava ja aavemainen tunnelma jäi uupumaan lähes täysin. Olin erittäin pettynyt loppuratkaisuun, odotin edes jonkinlaista juonenkäännettä. Makuasioita tietysti, mutta itse en tykännyt. 

Vierailija
13/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midnight mass paranee loppua kohti tylsän alun jälkeen ja loppu on jopa hieno. Se suntio siinä on yksi kaikkien aikojen pelottavimpia hahmoja mun mielestä. Hienosti näytelty kuvaus uskonnollisesta narsistista.

Vierailija
14/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä on tullut jonkin verran vastaan uudempia elokuvia ja sarjoja, joidenka teemana on lääketeollisuuden epäeettinen toiminta.

Vierailija
15/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun top näistä sarjoista:

1) The Haunting of Hill House

2) The Haunting of Bly Manor

3) Midnight Mass

4) The Midnight Club

Edelleenkin Usherin talon tuho on mulla kesken ja odotan Kaikki se valo jota emme näe -sarjaa. Tämä sarja näyttää trailerin perusteella todella kauniilta sarjalta.

Ainoastaan The Haunting of Hill House oli mulle jännittävä sarja. Bly Manor oli tosi kaunis ja ihana sarja. Midnight Mass erikoinen ja hieno. Midnight Club oli pakkopullaa itselleni. Kaikissa on kummiskin hieno kädenjälki toteutuksessa. Ei pakolla jännittävää, mutta silti ihailtavaa katsottavaa.

Kaikki se valo jota emme näe ei kummiskaan ole millään tasolla kauhua edustava, mutta vaikuttaisi olevan yhtä laadukasta katsottavaa.

Vierailija
16/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä sarja.

Vierailija
17/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sarja oli pettymys. Ihmettelen verrattain hyvää IMDB -arvosanaa. Aiempiin verrattuna paljon väkivaltaa ja seksiä... oli jopa yllättävän väkivaltainen. Juonesta ei ollut tietoakaan, koko homma pyöri vain sen ympärillä, että miten kukakin perheenjäsenistä kuolee. Sehän olikin jo alusta lähtien selvää, että kuka kuolee. Ei ollut lainkaan pelottava ja aavemainen tunnelma jäi uupumaan lähes täysin. Olin erittäin pettynyt loppuratkaisuun, odotin edes jonkinlaista juonenkäännettä. Makuasioita tietysti, mutta itse en tykännyt. 

No, loppuratkaisu oli suoraan Edgar Allan Poelta.

Vierailija
18/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kuvasuhdetta ei pysty muuttamaan Netflixillä?. Onko tietoa.

Mustat leveät palkit ylä- ja alareunassa ovat ärsyttäviä.

Vierailija
19/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
20/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin tuosta Usherin talon tuhosta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi