olen menossa huomenna aivojen magneettikuvaukseen. Mitä luvassa?
Pitääkö ihan koko kuvausaika olla paikallaan, vai voiko välillä (jos siihen lupa annetaan) esim rapsuttaa kutiavaa kohtaa?
Olen ihan varma, että alkaa armoton kutina heti kun pitää olla ehdottomasti paikallaan.
Jos joudutaan antaa sitä ainetta, joka parantaa "näkyvyyttä", niin tuleeko siitä huono olo?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2010 klo 17:41"]
Muutenhan magneettikuvauksessa kuuluu se kova jyskytys. Ite olen aina ajatellut makaavani unelmataloni raksalla ja miettinyt mitä kohtaa rakennetaan parhaillaan... Hölmöä, mutta mikä se nyt kenelläkin auttaa ajan kuluttamisessa. :)
[/quote]
Ihana :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2010 klo 21:15"]
Huh, alkaa jo helpottamaan :)
Mulla on neurologisia oireita, joita yritetään nyt selvittää. Ei mitään mielenterveyteen liittyviä, vaan ihan fysiikkaan.
T: Ap
[/quote] Minulle laitettiin paa sellaiseen kehikkoon etta ei voinut vahingossakaan liikuttaa. Auttaa kun laittaa silmat kiinni jo ennekuin tyonnetaan putkeen, ei tule paniikkia kun ei nae miten ahdasta on. EEGssa vasta selvisi missa oli vikaa. Minua hoitavalle laakarille tama tutkimus on pahinta mita han on ikina kokenut joten oli kovin myotatuntoinen.
Monet luulevat että pään magneettikuvauksessa oltaisiin aina vain olkiin asti mutta itse olen niissäkin ollut ihan polviin asti putkessa
Vaikka on tosi vanha ketju, niin vastaan. Toinen kerta on tulossa joulukuun alkupuolella. MS-tautia seuraillaan, eli aivot kuvataan. Ekalla kerralla meinasin alkaa nauraa siellä. Hyvät biitit se kone tarjoaa. Kävi mielessä onko joku muusikko ikinä hyödyntänyt tätä äänimaailmaa missään. YouTubesta löytyy muuten MRI-videoitakin, kun tyhjä putki paukuttelee menemään.
Ei mahdu.