Minkä karkkipussin ostatte useinmiten?
Kommentit (29)
Molemmista syön pelkät hedelmä karkit.
Joku Haribon pussi on kans ihan ok. Useimiten ostan Lidlistä niitä pieniä Cokis "nallekarkkeja".
Paras on Haribo Tropicana pussi.
aina jos ostan karkkia, niin se on irtokarkkitoffeeta. Valmiin karkkipussin olen ostanut viimeksi joskus lukioikäisenä.
tai irtokarkkipussi jossa suklaakarkkeja, pehmeitä salmiakkeja, noitapillejä, marmeladeja. Turkinpippurit, fazerin suklaat, konvehdit, Kinder-patukat, pääsiäismunat (kaunis kääre..), Fazerina, Mars, Snickers. Ihanin on ehkä sellainen marsipaanilla täytetty kallis suklaapötkö. Suklaakalentereiden suklaa on ylensä aina pahaa, sellaista halpissuklaata.
:D :D
tai peruslakupussi tai Polly original.
Syy: ovat paperipäällysteisiä ja ilman suklaata. Käteviä pitää käsilaukussa varalla.
eteenkin karkkimeri-kaupan ja makuunin.
ja tosi harvoin suklaata en oikein välitä mitä nyt jouluna tulee mässättyä. Mutta kyllä ne polly karkkipussit on aika hyviä:D
En syö suklaata. Karkkia ostan irtokarkeista ja sieltä pelkkää salmiakkia.
karkkipusseista yleensä Marianne ja suklaista Fazerin sininen :)
Tai sitten pähkinäsuklaata. SLUPS, pitäisiköhän vielä käydä kaupassa... ;)
Kyllä se useammin on suklaalevy ja yleensä jotain suolaista (suolapähkinöitä lähinnä). Mutta Missä X ja Pantterit (ne, missä on hedelmiä sekä salmiakkia) on suosikkeja.
Ja jos suklaata haluan, kuten aina kerran kuussa ;), niin ihan ehdottomasti oltava Fazerin sininen.
sellaisen muovirasiallisen niitä kirpeitä mansikkamnauhoja, jos jotakin karkkia haluan. Syön karkkia todella harvoin, mutta kaksi tuollaista kirpeää nauhaa maistuu joskus niin ihanalta.
niin yleensä Remix choco eksyy ostoskärryihin.
onko ne siellä marketissa kärryt täynnä karkkia parhaillaan, kun tässä ketjussa kaikki syö karkkia vaan vähän ja harvoin????
se on yleensä aarrearkku. Se on semmoinen kompromissi minun ja miehen lemppareista. Jos ostan itse, se on varmaan useimmin jotain suklaista. LApset on vielä liian pieniä syödäkseen karkkeja.
mutta valmiista pusseista suosikki on Lakumix, se ihan tavallinen.
tai Tv-sekoitus. Tietty kivinta jos pääsee itse valitsemaan irtareita, mutta lähikaupassa on onnettomat irtarit.