Hävettää olla suomalainen - todella hävettää
Olen töissä työpaikassa, jossa on israelin juutalainen, pari muslimia lähi-idästä ja venäläinen. Voi sitä junttisuomalaisten määrää, jotka rääkkäävät näitä sivistyneitä ja laajakatseisia ihmisiä. Koulutettuja, työssä käyviä ja maailmaa nähneitä ihmisiä jokaikinen ja sitten juntit haukkuvat pakolaisiksi.
Arvatkaapa kuinka vaikeaa on saada työsuhdeasunto jos nimi on Mohammed Shier?!
Kommentit (92)
notkua kortistossa? Enpä usko että yhtäkään. Joten älkääpä viitsikö höpertää asiasta enempää. Jos haluat sairaanhoitajaksi, käy koulutus ja mene töihin. Ei niitä filippiiniläisiä tänne rahdattaisi jos suomalaisiakin hoitsuja löytyisi hommiin.
Sama monella muulla alalla. Ne ulkomaalaiset työntekijät ovat saaneet alallaan parempaa koulutusta jossain muualla ja jos sellainen hakee jotain työtä, olisi työnantajalta aika tyhmää valita suomalainen kandidaatti, joka on ammatillisesti huonompi.
i] Monesta suomalaisesta tuntuu, että noi muunmaalaiset saavat kaiken tarjottimella ja itse ei saa edes lämmintä kättä. Muistatkos miten ensimmäisiä tänne tulleita somaleita asutettiin HOTELLEISSA. Ei ihme jos suomalaisia vähän otti pannuun.
[/quote]
Kyllä kyllä. Suomea puhuvalla Liisa Möttösellä, jolla on siniset silmät ja vaalea tukka onkin paljon vaikeampaa päästä töihin, kuin yön mustalla Mohammedilla, joka puhuu pashtua ja nomodaa sekä 500 sanaa englantia! Ettei Liisa olisi vaan laiska ja saamaton ja vähän on jäänyt matkustamisetkin rahan puutteessa väliin.
i] Monesta suomalaisesta tuntuu, että noi muunmaalaiset saavat kaiken tarjottimella ja itse ei saa edes lämmintä kättä. Muistatkos miten ensimmäisiä tänne tulleita somaleita asutettiin HOTELLEISSA. Ei ihme jos suomalaisia vähän otti pannuun.
Kyllä kyllä. Suomea puhuvalla Liisa Möttösellä, jolla on siniset silmät ja vaalea tukka onkin paljon vaikeampaa päästä töihin, kuin yön mustalla Mohammedilla, joka puhuu pashtua ja nomodaa sekä 500 sanaa englantia! Ettei Liisa olisi vaan laiska ja saamaton ja vähän on jäänyt matkustamisetkin rahan puutteessa väliin.
suomen kielen taidolla.
Ne ovat vaan nämä ählämit, jotka ovat niin laiskoja ja tyhmiä etteivät opi heti uuden kotimaansa kieltä ja kaikkia tapoja. Liisa Möttönen on geneettisesti niin ylivertainen, että hän olisi Somaliassa maan päämies jo parin kuukauden sisällä maahanmuutostaan. Liisa Möttösellehän ei edes uuden sukupuolen opettelu tuota ongelmia, sillä hän on ahkera luterilainen, jolta kaikki hommat sujuvat.
Ne ovat vaan nämä ählämit, jotka ovat niin laiskoja ja tyhmiä etteivät opi heti uuden kotimaansa kieltä ja kaikkia tapoja. Liisa Möttönen on geneettisesti niin ylivertainen, että hän olisi Somaliassa maan päämies jo parin kuukauden sisällä maahanmuutostaan. Liisa Möttösellehän ei edes uuden sukupuolen opettelu tuota ongelmia, sillä hän on ahkera luterilainen, jolta kaikki hommat sujuvat.
Opiskelin puolivuotta kaliforniassa, jossa minua ei palveltu lähikaupassa koska ostin yhteisiä ostoksia tummaihoisen opiskelukaverini kanssa (mies) illanistujaisiin. Minulle myös sanottiin, että minun pitäisi valita seurani paremmin. Onneksi vain suomalaiset ovat junttirasisteja.
missähän päin Kaliforniaa tämä oli? Olen itsekin opiskellut siellä..vaika kuvitella että siellä on tuollaista. Jokapaikassahan toki on rasisteja.
vaikka on jankannut sitä koko ikänsä työpaikan kielikursseilla ja onnettomien ulkomaalaisten työkavereidensa kanssa, mutta kun ei suju niin ei suju. Muutenkin Liisa Möttönen on työpaikalla enemmän rasite kuin hyötytekijä, koska ei tekee työnsä puoliteholla ja keskittyy valittamaan työpaikan 'epäkohdista' eli kahvitaukokojen määrästä ja pituudesta. Liisa Möttönen nääntyisi nälkään Somaliassa kahdessa päivässä.
http://www.mol.fi/paikat/Search.do?lang=fi&searchExecute=true&AreaB1=1&…
mutta ei kaikille, osalla on itsellään mielenterveysongelmia, niitä ei haluta töihin.
koska haluaa olla suomalainen ja uskoa suomalaisiin arvoihin ja vaalia suomalaista kulttuuria. Hän pitää sisusta, salmiakista ja ruisleivästä.
Naapurit ovat pettyneitä, koska Liisa pitää omaa kulttuuriaan ylivertaisena ja pidättäytyy suomalaisissa tavoissa. Sanonta maassa maan tavalla on liisalle täysin vieras.
Opiskelin puolivuotta kaliforniassa, jossa minua ei palveltu lähikaupassa koska ostin yhteisiä ostoksia tummaihoisen opiskelukaverini kanssa (mies) illanistujaisiin. Minulle myös sanottiin, että minun pitäisi valita seurani paremmin. Onneksi vain suomalaiset ovat junttirasisteja.
Tänäpänä USA:n vaikutusvaltaisin henkilö on puoliksi musta, ja vaikutusvaltaisin nainen on kokonaan mustaa rotua. Suomessa ei mustilla ole sanan sijaa missään.
Olen itse opiskellut vuoden Englannissa, jossa Italialainen ystäväni pahoinpideltiin kahdesti, koska ei ollut britti.
Opiskelin puolivuotta kaliforniassa, jossa minua ei palveltu lähikaupassa koska ostin yhteisiä ostoksia tummaihoisen opiskelukaverini kanssa (mies) illanistujaisiin. Minulle myös sanottiin, että minun pitäisi valita seurani paremmin.
Onneksi vain suomalaiset ovat junttirasisteja.