Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluatko, että kampaaja juttelee kanssasi?

Vierailija
11.11.2010 |

Mä tykkään olla kampaajalla hiljaa ja lueskella vaikka lehtiä tai ihan vaan katsella kun kampaaja leikkaa hiuksiani. Toki hiuksista voi jutella, siis siitä, miten leikataan. Muuten en välitä jutella esim. työstäni tai perheestäni.

Olen etsinyt hyvää kampaajaa, joka osaisi leikata hiukseni juuri kuten haluan, ja nyt vihdoin löysin sellaisen. Ikävä kyllä tämä jutteli koko ajan, kyseli kaikenmaailman tyhmiä kysymyksiä, joihin yritin ympäripyöreitä vastailla. Aiemmat ovat tajunneet, etten välitä jutella, mutta leikkausjälkeen en ole ollut tyytyväinen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon ite aika hiljanen niin silti mua häirihtee kampaamossa se hiljaisuus ja haluaisin että se kampaaja juttelee mutta mulle ei ikinä oo sattunu semmosta kampaajaa joka juttelis niitä näitä.

Vierailija
2/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen parempi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jonkun lauseen toki vaihdamme.. saattaa lipsahtaa jotain henkilökohtaistakin, mutta muuten haluan lueskella juorulehtiä tai katsella omia hiuksia peilistä tai minkälaisia purnukoita hyllyllä on.

kampaajallakäynti on kotiäidin kohokohtia ja hittovie saan olla hiljaa jos haluan :D

Vierailija
4/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä työttömyydestä ja muistakin rahahuolista, mikä vähän häiritsi.

Vierailija
5/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en oo kovin puhelias, ja inhoan kampaajalla käymistä. Siks toivoisin et kampaaja juttelis, näin kevenis tunnelma ja aika menis nopeammin :)

Vierailija
6/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mennä sinne rupattelemaan niitä näitä. Leikkaakin hyvin :).

Mulle tulee vaivaantunut olo tuppisuukampaajan kanssa.

Vierailija
7/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensin perusjuttelut miten leikataan jne. ja ehkä vähän yleistä "onpa ollut kylmää", mutta en halua aautua yhtään henkilökohtaisia asioita. Haluan lukea lehtiä ja antaa kampaajan työskennellä rauhassa.

Vierailija
8/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosiaan ollut työn ja tuskan takana löytää hyvä kampaaja, joka osaa myös pitää turpansa kiinni, jos asiakas niin tahtoo. Olen koko elämäni aikana törmännyt ehkä kahteen tällaiseen.

Vierailija
9/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan istua omissa ajatuksissani ja nauttia siitä että joku laittaa hiuksiani.

Tietty ne pakolliset että miten leikataan, mitä väriä jne...

Vierailija
10/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syykin on selvä, rillit on laitettava pöydälle kun aletaan saksia/värjäillä. On vähän tuskaa, jos kampaaja ei puhu ja itse en voi seurata työn edistymistä tai lukea lehtiä, kun en kertakaikkiaan näe mitään!

Vierailija
11/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aloitti keskustelun "on nuo vaalitkin tulossa", ja alkoi sitten udella, että ketä aion äänestää.

Toinen piti pitkän mamuvastaisen luennon (en tiedä,tiesikö että exäni on mamu)

Yksi kertoi perheensä asioita hyvin henkilökohtaisella tyylillä ja haukkui anoppiaan, miehensä siskoa jne.

Lisäksi monet juoruavat toisten asiakkaiden asioita (eivät tietysti nimeltä mainiten, mutta tyyliin "mun yks asiakas just eilen kertoi, että sen poika joutui mielisairaalaan" ja olen ainakin parilta kampaajalta kuullut sanonnan, että "me kampaajat ollaan vähän kuin psykologeja, meille saa avautua, hih-hih..." No just.

Vierailija
12/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu kohta 20 vuotta ja olis tosi outoa, jos olis hiljaa.

Vierailija
13/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajille painotetaan koulutuksessa sitä puhumisen tärkeyttä, vaikka musta pitäisi painottaa sitä, että tehdään niinkuin potilas tahtoo. Kyllä jokaisesta ihmisestä huomaa haluaako se jutella vai ei.

Vierailija
14/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään niinkuin potilas tahtoo

Vierailija
15/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sairaanhoitajaopiskelija ja koko päivän hingannut potilaan oikeuksia. pahoittelen. Asiakasta siis tarkoitin:)

Vierailija
16/22 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan rentoutua ja vaan olla, kerrankin rauhassa vaan istua ja lukea lehtiä. En todellakaan halua, että kampaaja kokoajan siinä höpisee jotain. En mene kampaajalle seurustelemaan, vaan laittamaan hiukseni kuntoon. Ja rentoutumaan. Siihen ei höpinät kuulu.

Vierailija
17/22 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelen kampaajani kanssa, sillä hän on ystäväni ( :

Vierailija
18/22 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pliis mitään syvällisempiä juttuja, niitä joudun vatvomaan päivästä toiseen töissä. Eli ihan säästä, muodista, tai vaikkapa leffoista. Ei mitään liian henk. koht. juttuja, vaan ihan sellaista hömppää, se on ihan jees.

Vierailija
19/22 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en välitä jakaa mitään henkilökohtaisuuksia mut jotain tyyliin kamalat kelit ja on tossakin juorulehdessä kummallinen juttu ja joulukin on tulossa

on vähän painostavaa olla vaikka tunti kampaajalla jos ei mitään pukahdeta

Vierailija
20/22 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri ja leikkaus kestää kuitenkin reilusti yli tunnin, jopa puolitoista.

En tykkää, että puhutaan liian henkilökohtaisia asioita ja en tykkää, jos kampaaja utelee jotain yksityisjuttuja, mutta yleisistä asioista on kiva rupatella. Nykyisen kampaajan kanssa meillä on samanikäiset lapset, joten siitä riittää usein juteltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän