Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velka kaverille, en saa häneltä tilinumeroa jne

Vierailija
25.10.2010 |

Tilattiin tossa alkukesästä kaverin kanssa kimpassa harrastustarvikkeita. Sovittiin, että hän maksaa ne ja minä sitten laitan oman osuuteni hänen tililleen, kun loppusumma on selvä.

No, nyt elellään jo lokakuun loppua ja olen edelleen velkaa hänelle noista tavaroista. Olen varmaan lähes kymmenen kertaa pyytänyt tilinumeroa ja tarkkaa summaa, että voisin maksaa, mutta ei... En ole saanut niitä. Aina hän lupaa palata asiaan ja "laittaa tiedot meilillä", ei vaan kuulu.

Täytyykö minun vielä kinuta noita tietoja vai jätänkö sikseen? Olen mielestäni yrittänyt jo vähintäänkin tarpeeksi monta kertaa. Entäs "erääntyykö" tuo mun velka jossain vaiheessa? Jos siis kaveri vaikka parin kuukauden päästä yhtäkkiä hoksaa, ettei ole saanut rahojaan, voiko hän vielä pyytää niitä ja pitääkö minun maksaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi on sossupummi eikä halua rahoja tililleen.

Vierailija
2/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaveris tosiaan vaikka parin kuukauden päästä jo tajuaa kysellä rahojen perään, ja kyllä, silloin ne sitten tarvitsee myös maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne rahat ja asia sitten sillä selvä.

Vierailija
4/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole mahdollista, kysy kun muistat ja maksat kun saat tiedot. Minusta velka kaverille ei kyllä vanhene.

Vierailija
5/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko tekstiä??

Vierailija
6/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen sentilleen tarvitse olla oikein. Annat vähän yläkanttiin niin tulee vaivanpalkkaa samalla.

Vierailija
7/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sinne päin ja käske kaverin ilmoittaa puuttuvat sentit, jos on niitä vailla.

Vierailija
8/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suoraan käteisenä summa hänelle, jos ei tilinumeroa ala kuulua. Tai sitten laitat vielä viestiä, että haluaisit hoitaa osuutesi pois kun tilanne sinua vaivaa!

Vierailija
9/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku ei tietoa tarkasta summasta! Luitko tekstiä??

Että ap:llä on kuitenkin jonkinlainen käsitys summasta, onko se 70 e vai 25 e!

Vierailija
10/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan olisi kyllä helppo viedä raha käteisenä hänelle. Jonkun muutaman euron summan takia en ehkä enää vaivaisi päätäni, mutta tässä on kyse useista kympeistä. Pyrin olemaan rehellinen ja hoitamaan hommat ajallaan, mutta nyt ei enää jaksaisi kinuta, kun toinen ei tee mitään...

Vierailija
11/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muutaman kuukauden päästäkin. Laita kaverillesi viesti, että annatko sen tilinumeron vai meinasitko kamat antaa lahjaksi?

Vierailija
12/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä luovuta ennen kuin olet saanut ne.

Eli siis totta kai velka on maksettava, vaikka kaveri itse onkin noin ärsyttävän "huonomuistinen".

Vierailija
13/15 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea itse harrastustarvikkeiden hintaa. Mä olen ollut samassa tilanteessa, ja pistin kuoreen sen verran rahaa kuin tuotteet ois maksimissaan maksaneet ja annoin kaverille. Sama se jos siinä on kymppi tai enemmän ylimääräistä, hänhän kuitenkin näki vaivaa minunkin edestäni. Velka kuitattu, kaikki ok.

Vierailija
14/15 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte, olen velkaa sukulaiselle, summa n 150 euroa, tiedän osoitteen en muuta, ostanko lahjaksi jotain?

Vierailija
15/15 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi