Lähihoitajat, paljonko on bruttopalkkanne?
Missä työskentelette ja montako tuntia viikossa?
Kommentit (43)
vaan kertoisi suuriniirtein mitä niistä tulee kuukaudessa. Kyllähän vuorotyötä tekevät tietävät lisänsä.
Oon menossa hoitorinkiin. Ei oo tiedossa vielä muita listoja et miten vuorot menee.
26
Vuorolisiä siihen päälle 250-800 euroa kk riippuen siitä miten tulee su-töitä ja öitä
Työpaikana keskussairaala Pohjanmaalla
ja saat kielilisää ruotsin kielen osaamisesta?
Ja aina hoitajat valittaa huonoja palkkoja. Minusta joutavien lähihoitajien palkkoja voisi roimasti laskea.
Lähihoitajat just tekevät kaikkein ala-arvoisimmat hoitoalan työt pienellä palkalla ja vielä haukut päälle. Kiitos!
Päiväkodissa pk-seudulla ja vkotyöaika se 38h15min.
työskentelen Tampereen kaupungilla erikoissairaanhoidossa. Viikossa työaikaa kertyy normaalisti 38h 15min (3viikon listan aikana 114h 45min) ja palkkaa kuukaudessa noin 2200-2300€.
työskentelen Tampereen kaupungilla erikoissairaanhoidossa. Viikossa työaikaa kertyy normaalisti 38h 15min (3viikon listan aikana 114h 45min) ja palkkaa kuukaudessa noin 2200-2300€.
sh:t tienaa teidän osastolla?
sh:t tienaa teidän osastolla?
Veikaisin muutamaa sataa euroa enemmän? En ole ainakaan itse ottanut tavaksi kysellä ihmisten palkkoja työpaikalla, joten suosittelen kysymään joltain, joka on sairaanhoitaja!
tai jopa parmmin kuin sosionomit. Tietysti riippuu palkkaluokastakin eli esim. asuinkunnasta.
1967.17€ siinä on yksi kokemuslisä, vanhustenpalvelutalo, lisät tietysti tulee päälle. 114.45h/3vk
tai jopa parmmin kuin sosionomit. Tietysti riippuu palkkaluokastakin eli esim. asuinkunnasta.
johtua esimerkiksi siitä, että sosionomit eivät yleensä tee kaiketi kolmivuorotyötä eli silloi lisät jäävät pienemmiksi, jos töitä ei tehdä iltaisin/öisin/pyhisin? Tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Korjatkaa toki jos olen väärässä :) Lähihoitajat yleensä tekevät vähintään sitä 2-vuorotyötä.
Ainakin mun kohdalla tämä varmasti vaikuttaa asiaan eli päivätyö ja viikonloppuvapaat tietysti pienentää tiliä aika reilusti!
Lisäksi tietysti ilta-, viikonloppu-, ja varallaololisät. Kotihoidossa, vastavalmistuneena.
Ainakin mun kohdalla tämä varmasti vaikuttaa asiaan eli päivätyö ja viikonloppuvapaat tietysti pienentää tiliä aika reilusti!
Mää en kyllä tajua että miksi ihmiset ihmettelee sitä että "miten mä tienaan vähemmän kuin joku alemmin koulutettu" jos kerta tekevät päivätyötä ja vertaavat työhön jota tehdään vuorotyönä??
jonka päälle tulee lisät eli minulla oli 1967.17€+siihen ne lisät 300-400€/kk. Kaksivuorotyö
11
vuorotyöasiaa. Nyt toki tajuan että se tietysti vaikuttaa. Hidas sytytys, väsymys ja tajuamattomuus, pahoittelen. ;)
mulla kotihoidossa 1906€ ILMAN lisiä,6kk ollut töissä valmistumisen jälkeen.Pieni paikkakunta n. 60km helsingistä.ja työaika se sama ku muillaki täällä
5 yötä/ 5 vapaata. 10 tuntia yö, vanhainkodissa siis yökkönä
Vuorolisiä siihen päälle 250-800 euroa kk riippuen siitä miten tulee su-töitä ja öitä
Työpaikana keskussairaala Pohjanmaalla