Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajat, paljonko on bruttopalkkanne?

Vierailija
11.11.2010 |

Missä työskentelette ja montako tuntia viikossa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kouluttautua lähihoitajaksi. Ruotsiakin osaan ihan hyvin.

Vierailija
2/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajan koulutuksella lastenhoitajan työssä 1883€/kk (työaika 38,15)ilman kokemuslisiä, pk-seudulla yksityisessä päiväkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietysti siinä palkassa on lisät mukana. Olen ollut siinä käsityksessä, että just pelkällä yöllä saa sen reilut 3000 Euroa lähihoitajakin. Toisaalta: kuka haluaa elää tuollaista yöelämää? Sopii lapsettomalle tai sitten, jos lapset on jo isoja. Olen itse tehnyt nuorena vuoden pelkkää yötyötä ja ei se kivaa ollut. Illat meni pipariksi, kun koko ajan tiesi, että pian mennään taas töihin. Silloinen parisuhdekin siitä kärsi, vaikka mies oli päivällä töissä ja periaatteessa ilta oli yhteinen. Heräsin aina, kun tuli töistä eli nukuin hänen työpäivänsä.

Vitsi on just siinä, ettei tarvi kovin monta yötä kuukaudessa tehdä, kun on jo samat rahat koossa kuin päivädiinissa kokoaikatyössä. Jo 11.vuosi menossa, eli kokemusta on. Palkka n.200€/yö.

Vierailija
4/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle edes vähemmät "työpäivät" ei korvaa sitä eri rytmisyyttä muusta yhteiskunnasta ja läheisistä. Toisaalta mulla on ystävä, joka haluaa just tehdä yötä, vaikka joutuu tekemään 5 yötä/vko. Tykkää vaan siitä. Toki saa palkkaa hiukan enemmän ja yöllä on rauhallista.

Mutta tietysti siinä palkassa on lisät mukana. Olen ollut siinä käsityksessä, että just pelkällä yöllä saa sen reilut 3000 Euroa lähihoitajakin. Toisaalta: kuka haluaa elää tuollaista yöelämää? Sopii lapsettomalle tai sitten, jos lapset on jo isoja. Olen itse tehnyt nuorena vuoden pelkkää yötyötä ja ei se kivaa ollut. Illat meni pipariksi, kun koko ajan tiesi, että pian mennään taas töihin. Silloinen parisuhdekin siitä kärsi, vaikka mies oli päivällä töissä ja periaatteessa ilta oli yhteinen. Heräsin aina, kun tuli töistä eli nukuin hänen työpäivänsä.

Vitsi on just siinä, ettei tarvi kovin monta yötä kuukaudessa tehdä, kun on jo samat rahat koossa kuin päivädiinissa kokoaikatyössä. Jo 11.vuosi menossa, eli kokemusta on. Palkka n.200€/yö.

Vierailija
5/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nuo pienimmät ovat hieman kitsaita, mutta ylähaitari on jo aika upeeta liksaa. Moni akateeminen sitkuttelee pienemmällä.

Olen aika yllättynyt.

Hyvin valittu ammatti, ainakin taloudellisesti.

Vierailija
6/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina hoitajat valittaa huonoja palkkoja. Minusta joutavien lähihoitajien palkkoja voisi roimasti laskea.

Vierailija
7/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei joku lähäri tartte mitään yli 2000 euron palkkoja. 1500e /kk Olisi sopiva korvaus menetetystä vapaa-ajasta.

Vierailija
8/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei joku lähäri tartte mitään yli 2000 euron palkkoja. 1500e /kk Olisi sopiva korvaus menetetystä vapaa-ajasta.

vammaisia, lapsia ja muita avuttomia. Ihan turhaa toimintaa!

Vierailija
9/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kouluttautua lähihoitajaksi. Ruotsiakin osaan ihan hyvin.

Seinäjoella maksetaan siksi kun Vaasan sairaalasta on lopetettu jotain osastoja ja sieltä tulee joidenkin erityisalojen potilaita Seinäjoelle ja Tampereelle ja niiden joukossa on paljon svenskatalande porukkaa. Kouluruotsilla ei kielilisää saa vaan siihen tarvitaan kielitodistus.

Vierailija
10/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tollasia hommia vois bongailla?

Vierailija
11/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina hoitajat valittaa huonoja palkkoja. Minusta joutavien lähihoitajien palkkoja voisi roimasti laskea.

Hoitajia, jotka oikeasti ovat apua tarvitseville läsnä ja välittävät - ovat mielestäsi joutavia?

Sairaanhoitajat ovat usein niitä, jotka eivät välitä, vaan pomottelevat, vaikka työtehtävissä perushoidossa ero on varsin pieni.

Hyvin toimivissa työpaikoissa eroa ei edes huomaa.

Vierailija
12/43 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa ja tärkeää työtä, joka sentti on ansaittu ja palkkoja saisi nostaa n.500 euroa heti kättelyssä.Hoitotyö pitäisi arvostaa paljon korkeammalle!!!

Vierailija
13/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 yötä/ 5 vapaata. 10 tuntia yö, vanhainkodissa siis yökkönä

Taitaa olla lisät sulla mukana..

Vierailija
14/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 yötä/ 5 vapaata. 10 tuntia yö, vanhainkodissa siis yökkönä

Taitaa olla lisät sulla mukana..

Vierailija
15/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä missään vaiheessa olla kysyttä että paljonko on brutto KUUKAUSIpalkkasi, vai? Kyllä mä ainakin lasken omaan palkkaani mukaan lisät, kuukausipalkka on sitten se kiinteä osa siitä palkasta. En siis itsekkään tee yötyötä pääsääntöisesti, mutta uskoisin että tässäkin yökön tapauksessa on kyse siitä.

Vierailija
16/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistun kohta puoliin lähihoitajaksi ja aloitan kolmivuorotyössä jossa kk palkka on n 1900e. Paljonko ne lisät tekee suurinpiirtein kuukaudessa?

Näyttäs tossa listassa olevan 4 yötä joista 2 viikonloppuna, 5 iltaa (2 la ja su) ja sit aamuja.

Pitäs tilata verokortti ja haluaisin jonkinlaista suuntaa kuukauden tuloista.

Koskaan en oo tehnyt vuorotyötä ja en viittis alkaa laskeen

Vierailija
17/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi, jos tietäisi että paljon jää käteen noin suunnilleen?

Vierailija
18/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menet töihin(siis ympäripyöreesti...;-) Listasi kuulosti kivalta. Ymmärsinkö oikein, että kaksi viikonloppua/kk ovat kokonaan vapaat? Miten rytmi muuten kulkee?

Kyseleepi kohta opinnot aloittava.

Vierailija
19/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

su-lisä 100%, la-lisä 20% ilta-lisä 15%, yö-lisä 40%, su-lisä alkaa lauantaina klo18, iltalisä klo 18, yölisä 22-7.00

Vierailija
20/43 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kaksi viikonloppua töitä ja yksi vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi