Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net maksulliseksi!!!

Vierailija
11.11.2010 |

Anteeksi jos aiheesta jo oli aloitus, mutta vähän kiivaana tätä kirjoitan. 100 kauppaa vuodessa tehneitä aletaan "rokottaa" provikkamaksulla. Loppuu ainakin minun osalta lasten vaatteiden myynti! Tai sitten on tehtailtava uusi tunnus joka 99 kaupan välein, että ei mene maksuja. SUUTUTTAA!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kohde määrää lasketa tältä vuodelta takautuvasti? (Minulla on yli 100 kauppaa tänä vuonna).

Vierailija
22/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse alkaa kunnianloukkaussyytettä väsäämään. Rehellistä kauppaa olen tehnyt. Pihi olen, sen myönnän, ja kyllä minua sapettaa jos lähes 3 % myynneistä menee huutiksen omistavan firman kukkaroihin. Tyhmäkään en ole, ymmärrän kyllä, että ylläpidolle homma ei ole ilmaista, vaan kyllä he jo nyt saavat rahaa yritysmyyjiltä ja yksityismyyjiltäkin mainosmaksuista.

Onneksi Suomessa vielä on ilmaisiakin kanavia myydä käytettyjä vaatteita, esim nyt ihan sitten tämä Vauvan osta ja myy sekä keltainen pörssi :-)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuote 3 e, siitä provikka 9 snt, mutta toimituskulut 5 e (kirjemaksu tosin vain 1.5 e eli otan itselleni 3.5 e).

Ja jos ostaja ei maksa, isken sen negan tai joudun maksamaan provikan olemattomista tuloista.

Myyn vuodessa noin 800 eurolla eli huutis saa himpun verran yli 20 e.

Vierailija
24/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuote 3 e, siitä provikka 9 snt, mutta toimituskulut 5 e (kirjemaksu tosin vain 1.5 e eli otan itselleni 3.5 e).

Ja jos ostaja ei maksa, isken sen negan tai joudun maksamaan provikan olemattomista tuloista.

Myyn vuodessa noin 800 eurolla eli huutis saa himpun verran yli 20 e.

jossa postimaksu on jotain ufoa???

Vierailija
25/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan provikkaa lasketa postikuluista. Laittaa sitten tuon ylimääräisen toimitusmaksuihin.

Vierailija
26/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketteina vaatteet niin ei tule helpolla myytyä yli 100 pakettia vuodessa.

Vierailija
27/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketteina vaatteet niin ei tule helpolla myytyä yli 100 pakettia vuodessa.

Vierailija
28/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa olen odottanutkin tätä

T: pian tehomyyjä

Vierailija
29/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa karsisi vähän trinsessan kaltaisia trokarihuijareita.

Vierailija
30/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn tosi paljon huutiksessa, mutta ei nuo kulut nyt silti varmaan ihan järjettömiksi nouse. Tänäkin syksynä ollaan myyty varmaan 2000 eurolla, mutta ei siitä nyt jonkun 50 e tilitys nyt hommaa kannattamattomaksi tee tai sellaiseksi ettei enää muka kannattaisi. 2000 euroa on ainakin minulle suuri summa rahaa.

Mä sitäpaitsi vähän toivonkin, että on monta tuolla tavalla alkuperäisen tavalla ajattelevaa, jotka nyt lopettaa ja sitten mun tuotteet menee ehkä paremmin kaupaksi, kun ei ole niin paljon kilpailijoita ;-)