Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hienoperse. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.11.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on hienosteleva. Ja minä tunnustan olevani sellainen.

Vierailija
2/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä häpeä tunnustaa sitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinkoneitasi? (liesi, jääkaappi, pienkoneet jne.)

Vierailija
4/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyykö pukeutumisessa?

kiljahteletko kun näet jotain ällöttävää?

voitko/ilkeätkö siivota paskasta vessaa?

jos bileissä puhutaan härskejä juttuja menetkö mukaan vai siirrytkö paheksuen hienonperseesi kanssa takavasemmalle?

Vierailija
5/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko merkkituotefani? Vai kuvaisiko laatutietoinen sinua paremmin (koska merrki ja laatuhan ei aina kulje käsi kädessä)? Oletko mielestäsi esteetikko?

Missä asioissa et ole hienoperse? Mitkä ovat moukkamaiset paheesi ja nautintosi ;)

Vierailija
6/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun valitsen niitä, niin ulkonäkö on tärkeintä. Liesi (kaasu) ja uuni on harjattua terästä Gaggenau ja jääkaappi musta smeg (ei retromalli). Pienkoneita ei juuri ole.

kodinkoneitasi? (liesi, jääkaappi, pienkoneet jne.)

Vierailija
7/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aika klassisesti ja käytän usein koruja, mutta vain vähän kerrallaan. Minulla ei ole rönttövaatteita ollenkaan. Pidän laadukkaista materiaaleista. En voi käyttää tavallista villaa ollenkaan, se kutittaa. Kaikki neuleeni ovat kasmiria. En kiljahtele mutta käännän katseen pois ja kuvittelen etten nähnyt mitään jos näen jotain ällöttävää. Likaisen vessan peseminen on ällöttävää mutta välillä pakko tehdä. Puen silloin kertakäyttöhanskat ja niiden päälle kumihanskat. En pidä härskeistä jutuista. Jos bileissä puhutaan härskejä juttuja vaihdan paikkaa tai kuvittelen että en kuullut tai ymmärtänyt mitään.

Vierailija
8/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin kertoillut tästä samasta asiasta? Muistaakseni vähän aikaa sitten oli semmoinen aloitus, jossa ap kertoi olevansa kuin Hyacinth Bucket, oletko sä se?

Vierailija
9/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä ei nyt mätsää..

Vierailija
10/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko merkkituotefani? Vai kuvaisiko laatutietoinen sinua paremmin (koska merrki ja laatuhan ei aina kulje käsi kädessä)? Oletko mielestäsi esteetikko?

Missä asioissa et ole hienoperse? Mitkä ovat moukkamaiset paheesi ja nautintosi ;)

Olen aika bränditietoinen, ja varmasti merkki vaikuttaa myös sitä kautta että uskon merkkituotteiden olevan laadukkaampia. Olen ostanut jotain myös kirpputorilta, ikeasta tai seppälästä, mutta aika vähän. Olen todellakin esteetikko. Kaikissa valinnoissa visuaalinen vaikutelma ratkaisee ja menee joskus käytännöllisyyden edelle. Olen valmis maksamaan suunnittelusta.

En keksi nyt heti mikä olisi moukkamainen paheeni.. palaan kun keksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan