Millaisia töitä minun pitäisi mielestänne hakea? PM
Kun kaikki huutavat että siipeilen kun työttömänä elän korvauksilla ja sossun rahoilla. Mihin töihin minut palkkaisit?
Kommentit (23)
junasiivoojaksi voi mennä ilman koulutusta. Jos et saisi valtiolta tukea, niin mitä tekisit? Tee samaa nytkin. Ei se ole niin, että jonkun pitää väkisin sinut kouluttaa ja palkata, jos et saisi mitään tekemättä rahaa niin luultavasti alkaisi koulutus ja työt kiinnostaa.
kunhan huvikseni kyselen, millaiseen ammattiin mua ootte ajatelleet. Olisko joku lasten ja seniilien kanssa toimiminen vaikka jotain, mähän rakastan eritteiden pesua ja vaippahousuisia kitisijöitä.
astmainen ja atoopikko. Jotain muuta pitäis löytää.
olet varmaan joskus ollut töissä? Minäkin olen atoopikko ja heinäallergikko ja olen ollut siivoojana. Jos pistää hanskat käteen niin ei siitä mitään allergiaa tule. Ilman koulutusta olen päässyt myös torimyyjäksi sekä apuhoitajaksi töihin. Virtuaalipersoonasi on 37 v, kai sinä nyt jossain oppilaitoksessa tai töissä olet ollut?
mutta tosiaan käsi-ihottumani paheni "dramaattisesti" ja minähän en kortisonivoiteita käyttänyt viikkoon ennen lääkäriin menoa ja läpsähti lääkärintodistus, jolla jatkossakin onnistun nakitukset siivoojan hommiin välttämään.
mutta tosiaan käsi-ihottumani paheni "dramaattisesti" ja minähän en kortisonivoiteita käyttänyt viikkoon ennen lääkäriin menoa ja läpsähti lääkärintodistus, jolla jatkossakin onnistun nakitukset siivoojan hommiin välttämään.
minä ainakaan kadehdi asemaasi yhtään että senkun kituutat niillä pikkurovoilla. Tiedän ettei niillä paljoa harrastella tai matkustella, ollaan lähinnä hengissä kunnes kupsahdetaan johonkin tautiin, johon ei ole varaa hommata kunnon hoitoa.
tuloista riippumatta. Ja vähintään yhtä hyvä tulot mulla on nyt kuin laitoshuoltajana 40-tuntista työviikkoa tekevällä tuttavallani. Minä vaan en tee viikossa töitä yhtään tuntia.
työkkärin kurssina, eli se tutkinto mulla on. Tosin en ikinä aio pentujen kanssa töitä tehdä, enkä oo tehnytkään päivääkään pph:n hommia kurssin jälkeen, vein vaan paikan joltakin joka oikeesti siihen hommaan olis halunnut.
Toinen koulutus on jo vanhentunut, eikä sillä ole enää mitään markkina-arvoa.
tuloista riippumatta. Ja vähintään yhtä hyvä tulot mulla on nyt kuin laitoshuoltajana 40-tuntista työviikkoa tekevällä tuttavallani. Minä vaan en tee viikossa töitä yhtään tuntia.
onhan tälläkin palstalla monia tapauksia, joissa ihminen on käynyt terkkarissa valittamassa kipua jossain kohtaa ruumiissaan, ei ole tutkittu vaan määrätty särkylääkettä ja yksityisen lääkärin itse maksetuissa tutkimuksissa onkin löydetty syöpä. Samoin jos haluaa jotain vaihtoehtoisia hoitoja ulkomailta (kuten kenraali Hägglundin pojan tapauksessa) niin itse ne joutuu maksamaan. Toisin sanoen, köyhät kuolevat aiemmin ja useammin turhaan kuin rikkaat.
työskennellä esim. varastossa, baarissa, kassalla tai muuten myyjänä, puhelinvaihteessa tai aulaemäntänä. Ja mikä estää sua kouluttautumasta sellaiselle alalle, joka kiinnostaa.
Varmasti on mielekkäämpää tehdä jotain sellaista, joka kiinnostaa, kuin vihata maailmaa ja vatvia asioitaan keskustelupalstalla. Nimittäin tuo sun vakuuttelus siitä, että sua ei kiinnosta av-mammojen mielipiteet elämästäs yhtään, kuulostaa aika läpinäkyvältä, kun oot kuitenkin tehnyt tänäänkin kaikenlaisia aloituksia itsestäs ja elämästäs. Ei esim. kukaan osaa yhdistää mun kirjoittamia viestejä toisiinsa, mutta sun viesteistä keksii yleensä heti, kuka kirjoittaja on.
työskennellä esim. varastossa, baarissa, kassalla tai muuten myyjänä, puhelinvaihteessa tai aulaemäntänä. Ja mikä estää sua kouluttautumasta sellaiselle alalle, joka kiinnostaa.
Varmasti on mielekkäämpää tehdä jotain sellaista, joka kiinnostaa, kuin vihata maailmaa ja vatvia asioitaan keskustelupalstalla. Nimittäin tuo sun vakuuttelus siitä, että sua ei kiinnosta av-mammojen mielipiteet elämästäs yhtään, kuulostaa aika läpinäkyvältä, kun oot kuitenkin tehnyt tänäänkin kaikenlaisia aloituksia itsestäs ja elämästäs. Ei esim. kukaan osaa yhdistää mun kirjoittamia viestejä toisiinsa, mutta sun viesteistä keksii yleensä heti, kuka kirjoittaja on.
ap on kuin huomionkipeä lapsi, joka väittää, ettei sitä kiinnosta mitä muut ajattelee, vaikka oikeasti kiinnostaa ihan hirveästi. Valitettavaa vain on, ettei muita taas hänen elämänsä kiinnosta kuin satunnaisena nettiviihteenä, kuin katsoisi maailman pahimpia auto- onnettomuuksia youtubesta, kamalaa itsessään mutta hauskaa viihdettä.
Joo, tehtaalle pääsee myös ilman koulutusta.
harrastajateatteriin. Ihan mielenkiinnosta ja narsismiani ruokkiakseni teiltä kyselen.
Joku aulaemäntähomma vois olla ihan kiva, mutta taitaa olla edustavammankin näköisiä eukkoja tyrkyllä. Eikä tällä mun jalalla kyllä enää ikinä mitään seisomatyötä tehdä.
Mutta kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.
sitähän sä haet täällä koko ajan! Ja etkös sä kertonut joskus, että oot ollutkin harrastelijateatterissa aiemmin?
ensin veivataan samaa paskaa harjoituksissa satoja kertoja ja sitten vielä pitäisi jaksaa kiinnostua esittämään se sama paska yleisölle vähintään 20 kertaa vaikka toki roolia voi koko ajan kehittää.
Ei nykyään enää riitä kiinnostus niin pitkäveteisiin projekteihin, vaikka kyllä esityksissä aina oma jännityksensä on.
Mutta siltikin kaipaan jotain uutta, mitä en oo ikinä ennen kokeillut.
Mitä töitä olet tehnyt aiemmin?
Miksi muuten keskustelupalstalla esitettyjen väitteiden pitäisi hetkauttaa sua suuntaan tai toiseen? Et kai sä kellekään virtuaalihenkilöille ole mitenkään tilivelvollinen... vai?