Törkeän näköistä jättää pitseriassa pitsareunat syömättä.
Kommentit (60)
Meillä lapset syö siskonmakkarakeitosta vain makkarat, miksipä sitä lientä juomaan.
Köyhät ja pihit suomalaiset taas kyyläämässä ja paheksumassa, syövätkö kaikki varmasti pizzanreunansa.
Minä olen joskus syönyt, mutta jatkossa en syö, niin saatte lisää paheksuttavaa.
Nehän on vaan vehnäjauhoa, josta ei saa edes mitään vitamiineja. Itse kyllä syön reunat.
Kaikki on syötävä mikä on maksettu.
TV: ANNIKKI
Ajatelkaa kuinka paljon hävikkiä tulee, kun jättää reunat syömättä! HÄVIKKIÄ! ARRGGGHHHHH!
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka paljon hävikkiä tulee, kun jättää reunat syömättä! HÄVIKKIÄ! ARRGGGHHHHH!
Ei tule, mä jätän ne reunat aina syömättä mutta laitan ne kirjekuoreen ja lähetän jonkun nälänhättää kärsivän maan suurlähetystöön edelleen nälkäisille jaettavaksi esim Intian, kätevää eikö.
Te ruuan pilkkaajat olette vastenmielisiä, todellista white trashia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, mä jätän ne reunat aina syömättä mutta laitan ne kirjekuoreen ja lähetän jonkun nälänhättää kärsivän maan suurlähetystöön edelleen nälkäisille jaettavaksi esim Intian, kätevää eikö.
Typerä vitsi. Intiassa ei edes ole nälänhätää. Mene itseesi.
Reunathan ovat paras osa! Syön ne aina ensin. Mies ja kaverit tietävät aina hivuttaa omat reunansa lautaselleni, miun ei tarvitse enää kysyä "tuota.. syötkö nuo?"
Pitsanreunojen syömättä jättäminen kertoo ainakin siitä että nälkä ja pula-ajat meillä ovat kaukana takana. Ihmisen suhtautuminen ruokaan on yltäkylläisyydessämme vinoutunut, sama ilmiö näkyy siinäkin että buffet pöydistä ladataan lautasille enemmän kuin syödään ja suuri osa elintarvikkeista menee jätteisiin.
Kenen dorkan idea oli nostaa 8vuotta vanha keskustelu? Yhyy, jäikö pitsan reunat syömättä? Hah
Muuten kyllä tuore leipä kelpaa ja esim. leipätikut muissa ravintoloissa, mutta kun se on pizzan reunassa niin onkin eri juttu? Entäpä leivän kantapalat, jotkut eivät suostu niitä syömaan, syövätkö samat ihmiset sämpylöitä? Nehän on pelkkää kantapalaa...
Miten se sua voi haitata, jos joku pizzaa tilannut ei halua pelkkää taikinaa syödä? Se on kuule reklamaation paikka, jos pizzassa ei ole täytteitä.
Syön makaronilaatikostakin vain ne jauhelihat, turha mitään makaronia tunkea mahaan.
No en satavarmasti syö niitä reunoja jotka yleensä on kuivia tai suorastaan muslimeita...
Niiiiiin nou nou nou 😝
Vierailija kirjoitti:
No en satavarmasti syö niitä reunoja jotka yleensä on kuivia tai suorastaan muslimeita...
Niiiiiin nou nou nou 😝
Hertsileijaa en tarkoittanut muslimeita vaan siis mustuneita 😝
pitsisatsisatzaa