Törkeän näköistä jättää pitseriassa pitsareunat syömättä.
Kommentit (60)
sitten voi tilata vaikka yhtä slicea koko pitsan sijaan? Lapsillekin huono malli jättää pitsareunat lautaselle.
koko pitsaa, mies syö loput! Yleensä syön pitsasta 3/4, joskus taas jätän niitä reunoja, jos on erityisen isot.
Et käy ikinä ilman miestä pitsalla? Vai vietkö dogibagin?
viimeksi käynyt ilman miestä pitsalla. Meidän kaupungissa ei ole ravintoloita, joten jos käydään täällä ulkona syömässä, käydään pitsalla. Jos taas käyn vaikka Helsingissä morjestamassa tuttuja ilman miestä, käyn kernaasti syömässä jotain muuta kuin pitsaa. Olen kyllä ottanut joskus loput pitsasta dogibägissä mukaan. Kyllä mä nyt jaksan kokonaisen pitsan vetää, jos on ihan hirveä nälkä, mutta varsinkin, jos sen jälkeen pitää kävellä, koetan välttää.
Miksei sitten voi tilata vaikka yhtä slicea koko pitsan sijaan? Lapsillekin huono malli jättää pitsareunat lautaselle.
saat tilattua yhden slicen? Enkä mä ainakaan yhdestä palasta tule täyteen.
sitten voi tilata vaikka yhtä slicea koko pitsan sijaan? Lapsillekin huono malli jättää pitsareunat lautaselle.
Mitä ne sille loppupizzalle tekee?
Pizza hut -tyylisissä joo, mutta ei ravintolassa.
tehdessä täytteen reunoille asti, joten pizza ei ole kuivaa. Joissain pizzapaikoissa jätetään 4cm reunoista ilman täytettä ja se on kyllä kuivaa, usein myös osittain palanutta!
lasten pitsan. Sen jaksaa hyvin syödä. Muuten otan lopun pitsan mukaani, reunoja myöten.
Pitsa näyttää ällöttävältä ja se on rasvaista ja epäterveellistä ja suolaista, ihan kuraa. Älkää syökö pitsaa, siinä on todella paljon hiilareitakin.
Sitäpaitsi naamakin alkaa näyttää ihan pitsalta kun ahmii sitä kaloripommia. Ja vyötärö alkaa näyttää joulukinkulta.
Moniko syö sen kohdan, mihin on roiskunut spermaa tai on karvoja?
Minä en ainakaan, siksi en käy karvakäsien roiskeläppiä edes syömässä.
En reunoja enkä täytettä!
en taas käsitä että miksei niitä täytteitä voi laittaa reunoille asti...?
pizzan reunat ja siksi että ei vaan jaksa syödä enään niitä kun on syönyt pizzan keskustan.
Ei siinä pizzan täytteessä ole hiilareita vaan siinä taikinassa. Reunathan on vaan taikinaa ja pohjassa sitä on tosi ohuelti. Pitsan täytehän on suurimmaksi osin rasvaa ja protskuu ja se taikina sitä hiilarimössöö.
jos ei syönyt reunoja. En kyllä ymmärrä miksi, koska sitten kun olet sen pitsan ostanut, niin sama kai se mitä sille teet, vaikka vetäisit pöntöstä.
En syö reunoja useinkaan.
Syön mieluummin täytteellisen keskiosan koska se on minusta parempaa kuin reunat. Mieluummin jätän reunat kuin keskiosaa.
ja jos saa, niin yksi on liian vähän eikä sliceina ole välttämättä tarjolla sitä mitä itse haluaisi.
Nehän on makoisin osa koko pizzasta :D
ellei siitä kokonaisuudessaan pidä?
siksi luulen, että maksavana asiakkaana saan valita mitkä osat syön, kun ei ole sopivan kokoista pitsaa tilattavissa...
Ylimielistä, sama kuin söisi ruoka-annoksesta vain lihat.
Itsekin heitän jäätelötuutista vohvelin aina roskiin.
Olen joskus käynyt huomauttamassa henkilökunnalle ja ovat vieneet ruuat nenän edestä pois reunojen jättäjiltä.
Syön laskiaispullista vain sisuksen, ei ne kuoret ole tarkoitettu syötäväksi.
miksi ihmeessä syödä turhaan niitä reunoja kun siitä keskustaosasta tulee jo ihan täyteen? Täysin turhia kaloreita. Jos on törkeen näköistä, olkoon, mieluummin jätän ne kalorit siihen lautaselle kuin syön ne vaan huvin vuoksi. Ja huom! Voisin ne kyllä syödä, eli en ole mikään kaloritarkkailija kun pizzalle menen, mutta pizza on niin iso ateria, etten jaksa enää niitä reunoja syödä. Tai jos söisin ne, niin hyvä keskusta jäisi osittain syömättä. MIeluummin siis jätän reunat.