pikkujoulukausi alkaa -nyt paljastuu kaikki raskaana olevat
Raskaana ovat:
-Naiset, jotka ei juo viinaa juhlissa, jonku tekosyyn nojalla
-Juhlista yllättäin pois jääneet
muita?
Kommentit (23)
Minut on steriloitu enkä juo viinaa mutta menen pikkujouluihin bilettämään.
ettenkö voisi selvinpäinkin johonkin tilaisuuteen osallistua. Pikkujouluihin menen tänä vuonna autolla (en ole raskaana), koska ei todellakaan houkuttele se tuntien taksijonossa seisominen..
viime vuonna suoraan, mutta osa puolusti, olinhan ennenkin käynyt autolla kekkereillä. taisi olla että kesällä mentiin naimisiin niin koko syksyn kyseltiin, mikä oli ärsyttävää.
jotka ovat kännipäissään kuksineet työkavereittensa kanssa ilman ehkäisyä
uus-absolutistilta, että onko raskaana. Kielsi kovasti mutta yllättäin olikin muutaman kuukauden päästä jo pitkällä raskaudessaan... Kyllä tuolle naiselle naurettiin kahvihuoneessa.
uus-absolutistilta, että onko raskaana. Kielsi kovasti mutta yllättäin olikin muutaman kuukauden päästä jo pitkällä raskaudessaan... Kyllä tuolle naiselle naurettiin kahvihuoneessa.
Ensinnäkin, ihminen jolla on alkeelliset käytöstavat, ei kysy suoraan keneltäkään onko joku raskaana vai ei.
Mitä nauramista siinä on? Siis jos ei halua vielä kertoa? Minusta on kohteliasta olla kysymättä asiaa suoraan.
Minusta oli ihana kun kävin juuri hakemassa työkaveriltani ylimääräiseksi jääneitä raskaustestejä (hän oli vihjannut aikaisemmin että jos joku tarttee..) niin hän sanoi, että kun kerrot muille, kerro hänelle ekana. Kertaakaan ei ole sen jälkeen kysynyt, että jokos oot tehnyt testin.
No, jos minä sen plussan teen ennen pikkujouluja, niin sen kyllä huomaa kaikki, koska en ole ennenkään lasiin sylkenyt.. En ryyppää, mutta kyllä hyvän lihan kanssa ravintolassa pitää olla lasi punaviiniä, etenkin jos se kuuluu hintaan.
Ensinnäkin, ihminen jolla on alkeelliset käytöstavat, ei kysy suoraan keneltäkään onko joku raskaana vai ei.
Musta on törkeää valehdella päin naamaa. Nyt ei oikein uskalleta luottaa tuohon naiseen... mistä sitä tietää mitä se valehtelee töissä muutenkin.
En ole raskaana, mutta aika usein jään pois juomingeista. Juon kyllä mielelläni viiniä, mutta en välttämättä välitä työpaikan juhlista, niissä on vähän kireä ilmapiiri yt-neuvottelujen ja pomojen kökköpäisyyden takia.
Jonkun 40-kymppiä lähestyvää kolmen lapsen äidin juomaa en edes noteraa. Mutta juuri naimisiin menneet ja tai muutaman vuoden jo olleet kyllä käräytän, jos niikseen on :D
Raskaana ovat: -Naiset, jotka ei juo viinaa juhlissa, jonku tekosyyn nojalla -Juhlista yllättäin pois jääneet muita?
ajattelin täyttää miehen juomat lonkku ym pullot limulla ja kitata niitä. Olishan se harmi paljastua kun laskettu aika on vasta kuukauden päästä.
Meillä on töissä naisia niin paljon töissä, että aina on joku raskaana. Eniten raskauksia bongannut saa joulupukilta erillislahjan!
juomattomuuden takiako mä paljastun? Ja mä kun luulin että tää hervottoman kokoinen maha sen aiheuttaisi... ;o) Mulla on viikkoja 30+ ja maha näyttää siltä kun voisin jakautua päivänä minä hyvänsä ja lauantaina on firman pikkujoulut.
juomattomuuden takiako mä paljastun? Ja mä kun luulin että tää hervottoman kokoinen maha sen aiheuttaisi... ;o) Mulla on viikkoja 30+ ja maha näyttää siltä kun voisin jakautua päivänä minä hyvänsä ja lauantaina on firman pikkujoulut.
En ole kova ottamaan alkoholia, joten pystyin sumuttamaan työkavereita monet työpaikan kekkerit, ei tosin pikkujouluja esim.
- cocktail-tyyppisessä tilaisuudessa kuljin lasi kädessä, maistelin kielenkärjellä lasista ja aina tilaisuuden tullen kippasin juomat jonnekin. Ei muuta kuin lasia täyttämään.
- Illallistyyppisisistä tilaisuuksista selvisin alkuraskaudessa sillä, että 1-2 lähintä vierustoveria tiesivät raskaudesta. Eivät ihmetelleet, kun join samaa punkkulasia koko illan. Muut tuskin noteerasivat asiaa, eikä yksi lasillinen punaviiniä muutaman kerran raskauden aikana aiheuttanut lapselleni pysyviä vaurioita. Näin ainakin uskon ja toivon.
Jouduin moniin "hankaliin" tilanteisiin alkuraskaudessa, mutta pienellä kekseliäisyydellä selvisin paljastumatta. Ikinä en selitellyt lääkekuureilla.
tai poisjäänti.
Ihan sama mitä muut juovat. En voi käsittää tätä touhua.
Minulla on ollut 3 keskenmenoa ja inhoan ihmisiä, jotka uteli, olinko raskaana. Kahden ensimäisen kohdalla kiltisti tunnustin. Sitten olikin hankala selittää, miksi maha ei kasvanut kun itse suri keskenmennyttä raskauttaan.
Ja sitten ämmät vielä nauraa kahvihuoneessa jos joku haluaa salata raskauden ensimäiset viikot.
Nämä naurajat sitä on noloja.
Jonkun 40-kymppiä lähestyvää kolmen lapsen äidin juomaa en edes noteraa. Mutta juuri naimisiin menneet ja tai muutaman vuoden jo olleet kyllä käräytän, jos niikseen on :D
Siksikö halutaan käräyttää aikaisessa vaiheessa, että päästään jännäämään tuleeko keskenmeno?
En ole normaalistikaan mikään kännäävä örvelö. Aika ikävää, jos raskaus on ainoa syy olla sekoilematta kännissä.