En voi vaan tajuta, kuinka joku tulee "yllättäen" raskaaksi.
Tuossa aiemmin oli mm. tällainen viesti.
Raskaaksi tulee jos harrastaa seksiä eikä käytä ehkäisyä.
Onko se niin hemmetin vaikeata tajuta!!
Kommentit (25)
Ekaa tehtiin vuosia, ja toka tuli sitten imetysaikana yllättäen. Ei käytetty ehkäisyä ja ajateltiin kyllä vauvan saavan tulla, mutta ei mitenkään koskaan kuuna päivänä ollenkaan kuviteltu niin voivan oikeasti tapahtua niin äkisti. Mutta kas, yllätyttiin ja nyt 37+ viikoilla ootellaan kakkosta. :)
Tuossa aiemmin oli mm. tällainen viesti.
Raskaaksi tulee jos harrastaa seksiä eikä käytä ehkäisyä.
Onko se niin hemmetin vaikeata tajuta!!
ei aina auta vaikka kuinka yrittäisi ehkäistä...huoh...
Kehoni hyljeksii pillereiden hormooneja (lääkärissä tutkittu juttu) kokeiltu on sekä mini että yhdistelmä yms pillerit.
horminikierukka ei sopinut.asennuksesta lähtien 1v vuotoa koko ajan
Kortsua en voi käyttää kun mulla on kumiallergia.
ja kuparikierukkaa lääkäri ei hormonikierukan jälkeen suositellut.Nyt sterilisaatio tehtynä kun mikään muu ei tunnu toimivan ja selibaatti ei olisi minun juttuni ollut.
Minä satun kuulumaan siihen minimaaliseen prosenttiin johon noi hormonit ei valitettavasti tehoa.anoppini on samanlainen epäöilijä kuin ap ja voi luoja että ollaan otettu yhteen asiasta aina kun olen raskaana ollut.
T:kahden pillerilapsen,yhden kapselilapsen ja yhden suunnitellun lapsen äiti :)
olen nyt raskaus viikolla 22 :) Oli yllätys, mutta kyllä siihen tottuu!
Mulle oli lääkärit vannoneet, että en tuu luonnollisella tavalla raskaaksi enkä seittämään vuoteeen ehkäsyä käyttänytkään. Oli se ainaki vähän ylläri kun yht'äkkiä olinkin raskaana.
Ei ollut enää varmat päivät, vaan kaukana siitä ja tulin raskaaksi. Onneksi :) Ex-miehellä olikin selittämistä kotona.