Uusipaavalniemi loikkasi perussuomalaisiin!
No nyt on av-mammoilla komee mies äänestettävänä! Ei tarvitse enää murehtia sitäkään. = ))
Kommentit (9)
Hänhän on jo pitkään ollut Kokoomuksen kanssa eri linjoilla talouspolitiikasta.
Veikkaan, että Sauli Niinistö on seuraava.
I think not... Seuraavaksi varmaan Stubb?
Veikkaan, että Sauli Niinistö on seuraava.
I think not... Seuraavaksi varmaan Stubb?
Veikkaan, että Sauli Niinistö on seuraava.
I think not... Seuraavaksi varmaan Stubb?
Stubb, salli mun nauraa :D
Stubb ei edes tajua mitään esim. elintasopakolaisista, kun kuvittelee että kaikki mamut on kuten hänen vaimonsa, kovapalkkainen brittiläinen lakimie
Veikkaan, että Sauli Niinistö on seuraava.
I think not... Seuraavaksi varmaan Stubb?Veikkaan, että Sauli Niinistö on seuraava.
I think not... Seuraavaksi varmaan Stubb?Stubb, salli mun nauraa :D
Stubb ei edes tajua mitään esim. elintasopakolaisista, kun kuvittelee että kaikki mamut on kuten hänen vaimonsa, kovapalkkainen brittiläinen lakimie
että yritin tuossa viestissäni käyttää sarkasmia ja sanoa, että mielestäni Saulin loikkaaminen persuihin on yhtä todennäköinen kuin Stubbin. Eli ei siis kovin todennäköinen.
eipä tuo uusis ennenkään ole miltään järjenjättiläiseltä vaikuttanut. hyvä siis näin.
viimeksi päässyt läpi tosi pienellä äänimäärällä, joten ei olisi toista kautta Kepun kautta tainnut enää tulla.
Harmi, että Uusipaavalniemi ei ole Helsingistä. Sinne tarvitaan hyviä perussuomalaisten ehdokkaita!