Askartelen joululahjaksi takan sytytyskäpyjä
millaiseen astiaan laittaisin / pakkaisin ne?
Ehdotuksia.
Eli dippaan männynkäpyjä sulaan steariiniin ja annan kovettua.
Kommentit (15)
eli pakkauspahvia ja siitä tekisin laatikon ja vaikka sellofaania päälle? Juuttinarulla tms kiinni.
Kaikki poltettavaa ja ekologista
tuleekohan noista liikaa niitä myrkyllisiä PAH-yhdisteitä, kun kävyillähän ei saa grillata.
kananmunakotelo ois aika vinkerä :)
tuleekohan noista liikaa niitä myrkyllisiä PAH-yhdisteitä, kun kävyillähän ei saa grillata.
takan hormista ja savupiipusta taivaan tuuliin häiritsemättä talon asukkaita ja takan polttajia pätkääkään. Eikä ne häiritse muitakaan, sillä ne hajoaa sitten muiksi yhdisteiksi.
wc-paperirullan sisään. Saako niillä takan hyvin syttymään?
takan hormista ja savupiipusta taivaan tuuliin häiritsemättä talon asukkaita ja takan polttajia pätkääkään. Eikä ne häiritse muitakaan, sillä ne hajoaa sitten muiksi yhdisteiksi.
mä ajattelin että jos siellä takassa on tarkoitus paistaa makkaraa, ja siellä muutama käpy kytee.
mä ajattelin että jos siellä takassa on tarkoitus paistaa makkaraa, ja siellä muutama käpy kytee.
kun ensin odotetaan, että tulee hyvä hiillos. Siinä vaiheessa ne pahhit on jo menneet savupiipusta aikapäiviä sitten.
lämmityksen takia eikä makkaran grillauksen =)
lämmityksen takia eikä makkaran grillauksen =)
no mulla onki avotakka vain.
t: makkaranpaistelija
miksi takkaan tarvitaan jotain sytytysjuttuja? ITse oen saanut takan jo vuosikymmeniä syttymään ihan tuohen tai sanomalehden siivulla ja tulitikulla...
miksi takkaan tarvitaan jotain sytytysjuttuja? ITse oen saanut takan jo vuosikymmeniä syttymään ihan tuohen tai sanomalehden siivulla ja tulitikulla...
onko nykynuoriso avutonta?!
mutta nämä on kivoja ja ilmaisia joululahjoja aikuisille, joille ei mitään krääsää viitsi antaa. Ei tule tuhkaa niin paljon, koska ei ole paperia. Ekologista.
askartele pahvista kaunis laatikko niille, jossa ne voi säilyttää, ja jonka voi nakata takkaan viimeisen kävyn perään.