Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Askartelen joululahjaksi takan sytytyskäpyjä

Vierailija
11.11.2010 |

millaiseen astiaan laittaisin / pakkaisin ne?

Ehdotuksia.

Eli dippaan männynkäpyjä sulaan steariiniin ja annan kovettua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

askartele pahvista kaunis laatikko niille, jossa ne voi säilyttää, ja jonka voi nakata takkaan viimeisen kävyn perään.

Vierailija
2/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pakkauspahvia ja siitä tekisin laatikon ja vaikka sellofaania päälle? Juuttinarulla tms kiinni.

Kaikki poltettavaa ja ekologista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan noista liikaa niitä myrkyllisiä PAH-yhdisteitä, kun kävyillähän ei saa grillata.

Vierailija
4/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunakotelo ois aika vinkerä :)

Vierailija
5/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan noista liikaa niitä myrkyllisiä PAH-yhdisteitä, kun kävyillähän ei saa grillata.

takan hormista ja savupiipusta taivaan tuuliin häiritsemättä talon asukkaita ja takan polttajia pätkääkään. Eikä ne häiritse muitakaan, sillä ne hajoaa sitten muiksi yhdisteiksi.

Vierailija
6/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-paperirullan sisään. Saako niillä takan hyvin syttymään?

Vierailija
7/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takan hormista ja savupiipusta taivaan tuuliin häiritsemättä talon asukkaita ja takan polttajia pätkääkään. Eikä ne häiritse muitakaan, sillä ne hajoaa sitten muiksi yhdisteiksi.

mä ajattelin että jos siellä takassa on tarkoitus paistaa makkaraa, ja siellä muutama käpy kytee.

Vierailija
8/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelin että jos siellä takassa on tarkoitus paistaa makkaraa, ja siellä muutama käpy kytee.

kun ensin odotetaan, että tulee hyvä hiillos. Siinä vaiheessa ne pahhit on jo menneet savupiipusta aikapäiviä sitten.

Vierailija
9/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmityksen takia eikä makkaran grillauksen =)

Vierailija
10/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmityksen takia eikä makkaran grillauksen =)

no mulla onki avotakka vain.

t: makkaranpaistelija

Vierailija
11/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi takkaan tarvitaan jotain sytytysjuttuja? ITse oen saanut takan jo vuosikymmeniä syttymään ihan tuohen tai sanomalehden siivulla ja tulitikulla...

Vierailija
12/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi takkaan tarvitaan jotain sytytysjuttuja? ITse oen saanut takan jo vuosikymmeniä syttymään ihan tuohen tai sanomalehden siivulla ja tulitikulla...

onko nykynuoriso avutonta?!

Vierailija
13/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nämä on kivoja ja ilmaisia joululahjoja aikuisille, joille ei mitään krääsää viitsi antaa. Ei tule tuhkaa niin paljon, koska ei ole paperia. Ekologista.

Vierailija
15/15 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on jotain ruusuja:

http://www.sinooperi.fi/