G: Jos esikoisesi saisi lapsen 18v ja kuopuksesi saisi 38v ensimmäisen
lapsen niin minkä ikäinen olisit esikoisen lapsen mummona? Entä kuopuksen?
Kommentit (48)
Tosin meilläkin esikoinen nyt jo 22v, eikä lapsenlapsia vielä tulossa :)
että 11 on mun kans samanikäinen ja meillä on melkein samanikäset lapset? ;)
t. 10 tai jotain
Ja kuopuksen 75-vuotias!! ai kauheeta!
Siinä väliin mahtuis vielä yksi lapsi ja lapsenlapsi. Mulla on 3 lasta.
mut ilmeisesti oltiin melkein samanikäisiä kun meidän lapset syntyi.
t. 11 (vm 1974 ja lapset syntyneet v.2002-2008)
että 11 on mun kans samanikäinen ja meillä on melkein samanikäset lapset? ;) t. 10 tai jotain
Jos hän saisi esikoisensa 18-vuotiaana, olisin 38-vuotias isoäiti. Jos hän saisi esikoisensa 38-vuotiaana, olisin 58-vuotias isoäiti.
Olisinkohan hengissäkään enää silloin, toivottavasti kuopus perustaa perheensä vähän nuorempana!
lapsen niin minkä ikäinen olisit esikoisen lapsen mummona? Entä kuopuksen?
Eli en mikään hirveän vanha olisi, jos kuopus päättäisi perustaa perheensä vähän myöhempään
Ekassa 52 ja tokassa 81v. Onneksi on isän puolelta enemmän fyysisiä perintötekijöitä eli saattaisin tuon nuoremmankin nähdä. Äitini ei nähnyt enää kolmatta eikä tulevaa neljättä lapsenlastani, mutta sisarusteni lapset näki kaikki. Hän synnytti minut 30v. ja kuoli 66-vuotiaana. Siinä suvussa sydäntauti vie aika varhain, joten on tosi tärkeää miten syön, ettei ainakaan siitä johtuisi.
Esikoispoikani on ilmoittanut, että haluaa jo parikymppisenä lapsia. Niillä on kuopuksen kanssa 10 vuotta ikäeroa ja niiden välissä on kaksi muuta lasta. Joten jos esikoinen toteuttaa aikeensa, ei tästä asunnosta lapset ihan heti lopu, kun ensin omia lapsia ja sitten sujuvasti lapsenlapsia käymässä...
Tosin esikoinen on nyt jo 21, eli ei saanut lasta 18-vuotiaana.
Hyvin erilainen mummo olisin siis näille kuvitelmalapsenlapsille ollut.
Oma mummoni oli vajaa 50 kun minä synnyin. Ja 79 nuorimman lapsenlapsensa syntyessä.
Tosin esikoinen on jo 23 ja ei vauvoja tiedossa vielä.