Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä tästä talosta?

Vierailija
10.11.2010 |

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Paljonkohan tuon talon lämmityskustannukset on talvisin? Kuinka paljon ylimääräisiä menoja seuraavan kymmenen vuoden kuluessa tulee jos nyt muuttaisimme tuohon? tarkoitan kunnostuksia ja ylläpitoa lähinnä...en niinkään ajattele tässä sellaisia menoeriä, jotka aiheutuvat siitä kun muutamme pinnat meitä miellyttäviksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teette pinnoille, mistä ette tykkää? mä tykkäsin juuri tuosta miltä nyt näytti.

Vierailija
2/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos olisi tarvetta ja asuisin paikkakunnalla. Harmaa värisävynä upea, mutta kaipaa jotain piristystä kirkkaammista väreistä.

Keittiön lattia mun mieleen myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun makuuni, mutta varmasti monen muun. Mun mielestä vaan aika kallis Kajaanilaiseksi taloksi, mutta enpä juuri ole hintatasoon perehtynyt.

Sähkönkulutus oli ilmoitettu, 20 000 kWh. Mitähän se nyt sitten maksaa siirrettynä, 11 snt kWh?

Eli 2200 e/vuosi, vero oli reilun 500 e.

Jos ei rakennusvirheitä ole, korjauksiin ja huoltotoimenpiteisiin ei seuraavan 10 v:n aikana juuri kulu rahaa. Ehkä ulkolaudoituksen maalaus tulee eteen. Terassin öljyäminen keväisin...

Vierailija
4/7 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varman kuin:

-sähkölasku (=sähkön siirtohinta, kulutus, sähkövero) (kulutuksen tiedätkin)

-kiinteistövero

-jätemaksut

-vesimaksut

En tiedä, mitkä ovat kustannukset Kajaanissa, mutta pääkaupunkiseudulla vastaavankokoisessa sähkölämmitteisessä talossa kuukausittaiset asumismenot 5 hengen vesimaksulla ovat noin 300 euroa/kk.

Vierailija
5/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa varaava takka, saa sähkölaskua pienennettyä aika paljon jos haluaa. Ei vaan ollu mitn mainintaa koko takasta? Ja lattialämmitys syö paljon sähköä, et eihän sen tarvii kovin isolla olla. Siisti kämppä, ostasin.

Vierailija
6/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin. Mua ihmetyttää kaikkien kodinhoitohuoneiden pienuus. en nyt tarkota tätä taloa mutta yleensä ovat järjestäen liian pieniä.

Kodarin oven vieressä ei ollut mitään naulakkotilaa eikä kenkätelinettä.

Vierailija
7/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asumiskulut ovat kyllä aika hirvittävät. Noin ison talon lämmittäminen maksaa! Ainakin jos tahtoo miellyttävän +22-23 asteen lämpötilan.

Ja talo sijaitsee enteellisesti Kylmä nimisellä paikkakunnalla ilmeisesti. = ) En ostaisi. Liian kallis ylläpidettävä jos ei ole hyvin varakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi