Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤HEINÄSIRKAT vkolla 42¤¤¤

17.10.2005 |

[color=darkorange]Hei vaan kaikille heinäsirkoille! Ajattelin aloittaa uuden pinon, jos vaikka nyt jo enemmän porukkaa innostuisi kirjoittelemaan kun ensimmäiset sirkathan pääsevät jo piinailemaan.

Itsellä menossa vasta kp 8/24-28, joten piinailemaan pääsee vasta tuolla marraskuun alussa, mutta ovis lähestyy kyllä pikkuhiljaa ja mukaavaa touhuahan on siis tiedossa;)

Heinäsirkat eivät vielä olekkaan olleet kovin aktiivisia kirjoittelijoita, mikä on kyllä toisaalta ihan hyvä, eipähän nouse kuume taivaisiin kun ei joka päivä pääse kirjoittelemaan...

Mutta kovasti peukutuksia kaikille tämän viikon piinailijoille ja tärppi onnea oviksen metsästäjille![/color]

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pikku korjaus, ei se tainnutkaan olla Clearblue vaan Predictor :) Näin sitä unohtaa kahdessa vuodessa ;)

Vierailija
22/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut ihmeellinen päivä tuntemusten osalta. Pientä nippailua on ollut, rinnat sivuilta arat, huono olo heti aamusta ja huimaa, eilen ei ollut minkäänlaisia oireita eikä tuntemuksia. Tänään on kp16/24, joten teoreettisesti nämä oireet voisivat olla sitä mitä toivon, eikös se munisjutska voisi olla jo kiinnittynyt tai ainakin yrittäny sitä.

Mutta kun vetäsen itteni maan pinnalle niin oireitten syyksi löytyy huonosti nukuttu yö ja aamupalan väliin jääminen tänään.

*Siis minäkö päätin viime kierrossa etten ala oireita etsimään*

Mutta piinailu jatkuu..

nellariina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp15/7-30 ja ovistesti näytti plussaa jee.Mutta olis yks kysymys.Eli onko greippimehusta mitään tieteellisesti osotettua hyötyä raskaaksi tulemisen kannalta.Olen googlen kautta hakenut mutta ei löydy oikeestaan mitään.Noi pesun sivut on kyl koluttu läpi ja kaikki muutki vauva-sivut.Joo no ei se niin tärkeetä oo mut ois kiinnostanu.Kuitenkin jatkan sen kittaamista kun tuntuu vaikuttavan mulla ainakin aineenvaihduntaan vilkastuttavasti.Tärppionnea!!!

Vierailija
24/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää aika tuskasta. Nyt kp 21...vielä pitäs malttaa ainaski ens viikkoon odotella. Tuossa itsekseni mietin että on tämä kans..

jos ei nyt onnistu niin sitten odotetaan hetkeä et voidaan alkaa syömään clomeja.. sit odotetaan ovista...sit odotetaan taas kuukautisia..

on tää ..kele :0 odottamista odottamisen jälkeen.

eikö edelleenkään kukaan osaa sanoa voiko alavatsa kivut tässä vaiheessa (kp21) olla oire raskaudesta?

Vierailija
25/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan gia76 näköjään samassa vaiheessa kiertoa ja eilen tuli alavatsa kipuja, tuntuivat kylläkin enemmän tuolla vasemmalla puolella.

Olen itse juonut sitä greippi mehua, en itsekään tiedä sen tarkemmin että on oikeasti apua, mutta kun ei sen vaarallisemmasta aineesta ole kyse niin aioin sitä litkiä vastekin :D

Olen myös kuullut että jos ottaa pienen huikan aamuisin yskänlääkettä niin pitäis auttaa :D

Asennoista, kun Veeti poikamme tärppäsi niin pidin aina jalkoja ylhäällä, ja se osui kerrasta, nyt en ole kertaakaan pitänyt ennen tätä kiertoa, joten jos nyt olisi tärpännyt niin uskon siihen taikaan itse :D :D

Itse meinaan noilla Acon10 alkaa ensi viikoilla testailemaan, entä sinä gia76? Mitä testejä sulla oli ja koska ovulaatio? Itsellä oli viime viikon loppu puolella. En hätäinen ja kärsimätön ole, en tietenkään... *pyörittää silmiään*

Vierailija
26/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs olen yrittäjissä ollut joulusta-kesäkuuhun ja palstalla pomppinut alkuvuodesta. Tässä pidetty sitten piiitkä tauko ja taas tänne tulin kurkkimaan.. ja toiveissa olisi tietenkin tärppi :)) Oltiin kesän yli miehen kanssa kondomi ehkäisyllä, mutta nyt ollaan sitten edellis kierrosta oltu ilman.

Kp 21/30 ja peuhattu on kp 11 ja 15.

Aika epätodennäköinen olo, ei voi muuta sanoa..

Vierailija
27/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

gia: kuinka pitkä kierto sulla on?

Mulla on nyt kp16/24, eli ens viikolla jännään minäkin ja tänään on ollut alavatsakipuja. Mun tietääkseni jotain kiinnittymiskipuja vois olla..?? Mutta en todellakaan tiedä, jos joku viisas voisi vastata kun minuakin kiinnostaa :)

Vierailija
28/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 12/30?, en nyt ihan varma oo kun kalenteri jossain..

Joo, ovispäivät lähenee, mutta toivon parasta, että tapahtuisi vasta to/pe! Nähdään nimittäin vasta pe seuraavan kerran! Nyt on taas toiveet korkeammalla, kun on stressiä vähemmän muun elämän suhteen.

G: mammaksi.fi oon tilannu testejä, joten niitä sitten käytän (luultavasti muulloinkin kuin tarvittaessa..), jos sattuis niin onnellisesti käymään.

Mun kaveripiiris on meneillään hirvee vauva-buumi: Kaks on just saanu vauvan ja ties moniko yrittää! Saas nähdä kellä meistä ensimmäisenä tärppää! :)

Vierailija
29/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 8/24 ja tänään aloitin oviksen metsästyksen. Testi ainakin onnistui, kun yksi vahva viiva ilmestyi tikkuun ja sit ihan tosi haalee testiviiva. Luulenpa että tuo ovis on loppuviikosta. Huomenna ja sit lauantaina on tulossa yövieraita, että toivottavasti tuo huippu oli just tossa torstai-perjantai! Ukkeli kun on tän viikon iltavuorossa niin ei ole paljon mahdollisuuksia kuin myöhään illalla vetäytyä makuuhuoneen puolelle. Aika tarkaks tää kakkosen alkuun saaminen tuntuu menevän, huh huh. (=

Vierailija
30/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niin vietävästi. Täällä puhistaan pahassa olossa kp 23/noin 30 (+-2). Mitenhän sitä malttais odottaa edes viikonloppuun. Tänään mulla on ollu niin kuvottava olo, että täytyy vaan edelleen todeta, että jos en ole raskaana, niin sitten muhun on iskevyt joku kammottava yökkötauti. Ja vessassa joudun ravaamaan jatkuvasti (sama homma oli esikoista odottaessa). Yritän vaan kovasti hommailla kaikkea muuta, ettei ajatukset pyöris nimen omaan omassa navassa. Onneksi tuo meidän touhukas 1v pitää siitä huolen.

G: ostin sen Acon10 testin ja mitein suuresti kannattaisiko testata huomenna. Yritän pidättäytyä. Eihän tämä asia toisaalta miksikään muutu, testaan huomenna tai ensi viikolla...mutkun, mutkun, mutkun...

Piinailu siis jatkuu, lähetän kaikille lämpimät plussa-aallot!!!!

Vierailija
31/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on menossa kp 19/28-32, puuhasteltu ollaan kp 13, 14 ja 16. Oviksen olin tuntevinani kp 14, joten toivotaan parasta :) Esikoista yritettiin yli vuosi ja nyt tästä toivotusta kakkosesta vasta eka yrityskierto menossa, joten sen verran " perus-pessimisti" olen, että tilasin just ovistestejä seuraavaa kiertoa varten........ Mutta jos nyt kävisi niin onnellisesti että testailemaan päästään, niin varmaan Clearbluella sitten testailen, muista testeistä ei kokemusta vielä olekaan ja ko. testi toimi ainakin esikoisen kohdalla ihan ok. Oireita en pahemmin oo bongannut, mutta eipä niitä viimeksikään ennen plussaa ollut. Minä kanssa nostin tässä kierrossa joka puuhastelujen jälkeen jalat ylös ja makoilin hetken paikallaan, koska esikoinen aikoinaan tärppäsi siitä kierrosta, jossa tein myös niin.

Oikein paljon plussaonnea meille kaikille!!!!!!!!!!

Vierailija
32/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Olen tässä nyt kaksi viikkoa miettinyt että mihin pinoon kuuluisin ja nyt päätin että liityn teihin jos vaan porukkaan mukaan sopii. En nyt tiedä onko ihan oikea pino mutta väliäkö sillä. Tilanne mulla on nyt siis se että ollaan miehen kanssa mietitty että voisi heittää pillerit nurkkaan ja antaa pikku kakkosen tulla, kotona nimittäin viilettää 1v 2kk ikäinen tyttö. Ei vaan olla päätetty että milloin ne pillerit lopettais. Minusta alkaa tuntua nyt siltä että loppu tuli viime lauantaina kun otin edellisestä liuskasta viimeisen. Nyt siis odottelen että kierto alkaisi huomenna tai ylihuomenna. Sunnuntaina pitäis aloittaa uus liuska mutta taidan olla aloittamatta. Kuume on nimittäin alkanut kasvaa.

Minusta sen verran että olen 26 vuotias ja asun etelä-Suomessa perheen kanssa johon kuuluu mua muutaman vuoden vanhempi mies ja sitten tuo meidän esikoinen josta jo mainitsin. Töissä käyn arkipäivät ja vapaa-aika menee perheen, harrastusten ja kavereiden parissa. (kuulostaapa tavikselta....) no, tavis kai olenkin.

Vauvakuume siis vaivaa ja suuri halu päästä jakamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

terveisiä kaikille pinolaisille.

Vierailija
33/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitähän oli monta ja nyt kiinnostaski tietää että kuin kauan te piditte niitä ylhäällä?Jossain luki kai puol tuntia, mutta ite oon niin kärsimätön että en oo jaksanu ku vähän aikaa olla. Mulla ei oo kyllä auttanu toi jalat ylhäällä juttu, mut sain toivoa teidän kirjoituksista. Ja eiku peuhaamaan...ovis on varmaan eilen-tänään...ainakin oireista päätellen.

Hauskaa tiistai-illan jatkoa sirkat!

Vierailija
34/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

senna1, tervetuloa! :)

beijaflor : olen pitännyt noin vartin verran ehkäpä maksimissaan, en kauempaa jaksa seinää vasten nojailla :D

Kuumeilu ja malttamattomuus ei yhtään helpota kun kaveri ilmeisesti saa vauvan ensi viikolla. Mä en jaksa odottaa että saan testata! :/

Poistun taka-alalle, olen kiukkuinen 2 tunnin päivystyksessä istumisen jälkeen, ja ihan turhaa tietenki siellä oltiin! argh..

Huomiseen! :)

Vierailija
35/36 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: M-H

Asuinpaikka: Satakunta

Oma ja miehen ikä: 21v. kummatkin

Monettako toivotaan: ensimmäistä :)

Yritys aloitettu: syyskuu 2005

Laskettu aika: 13.7.2006

Nyt viimeinkin hyväksyin sen etten ole vielä raskaana niin ajattelin tulla tänne kuumeilemaan.. =) En tosin ole edes varma mitä vuotoa on tullut jo 13päivää, mutta jos oletetaan että se on kuukautisvuotoa, niin laskettu aika olis sitten toi 13.7.06

Vierailija
36/36 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

minulla on kierto ollut vuoden vaihteesta lähtien ihan sekaisin. Mutta nyt syön clomeja ja oletan että kierto on sen 28. Saa nyt sitten nähdä.

Ovista olen testannut clearbluella ja ihan hyvin sen bongasinkin. eilettäin kävin verikokeissa ja tuloksia odotellaan...nähdään ollaanko sitä ovuloitu vai ei. testiä ajattelin tehdä tuossa viikonloppuna..en malta odottaa pidempään..

alavatsassa on ollut ihme tuntemuksia..painetta ja vihlontaa.. muuten ei kyllä muita oireita ole ollut..

taitaa tuo kuuhulluuskin tehdä tehtävänsä..viime yönä ei kauheesti tullut nukuttua ja siinä itsekseni tuumailin..ja olo oli jotenkin ihan sellainen että kyllä tässä raskaana ollaan. toivottavasti tuntemukset pitävät paikkaansa..

plussa onnea teille++++++++++++

ilmoitelkaahan miten käy..