Laittaisitko kalakeittoon lihaliemikuution?
Kommentit (13)
No en. Kalaliemikuution laittaisin ja itse aina laitan.
Kyllä. Kalan kanssa syödään jopa sianlihaa.
Kalan perkkeistä yleensä keitän itse liemen. Jos niitä ei ole, niin kalaliemikuution saattaisin laittaa. Lihaliemikuutiota en. Ennemmin vaikka kasvisliemikuution.
No en kyllä varmaankaan tulisi laittaneeksi. Vaikka voishan siitä ihan hyvä soppa tulla.
En. En käytä mitään kuutioita muutenkaan, vaan maustan itse ruokani.
Kalakeittoon tosiaan kalaliemikuutioita, tilliä ja valmiiseen keittoon voinokare.
En käytä lihaliemi- enkä kalaliemikuutioita, transrasvoja molemmissa.
Laitan lohikeittoon aina kanaliemikuution. Pienemmät riekaleet kalasta aiemmin keittoon antamaan kalan makua, ja isommat palat ihan lopuksi, etteivät mene ylikypsäksi. Minulla on myös lohesta tehtyä kalakastiketta, jolla saa hyvin makua. En laittaisi lohikeittoon tavallista kalaliemikuutiota, eikä muita kalakeittoja juuri tule tehtyä.
En, mutta kasvisliemikuution voisin laittaa.
Pitää varmaan kokeilla. Eihän sitä muuten tiedä.
Laitan perunaa, kalaa, sipulia, valkopippuria ja tilliä. Ehkä muitakin mausteita, kuten ruohosipulia ja väriksi kurkumaa.
Ei siihen mitään kuutioita tarvita.
Laitan tuoretta fenkoolia paloiteltuna kalakeittoihin, tilliä ja lipstikkaa sekä valkosipulia, suolaa ja sitruunapippuria, voita joukkoon. Minkäänlaisia haisevia liemikuutioita en käytä, ovat pahoja, erittäin pahoja. Lopetin niiden satunnaisen käytön jo ajat sitten.
Laitoin kalaliemikuutioita.