Lue keskustelun säännöt.
Lokakuun vauvoja?
17.10.2005 |
hei onkos täällä muita joilla vielä lokakuussa laskettu aika? mulla 30.päivä.. jännittää ihan kauheesti... vaikka tuntuuki siltä että sais kohta jo syntyä:)
Kommentit (2)
**LOKAKUISTEN MAANANTAI 17.10 **
tuolla otsikolla löydät tämänpäiväisen pinomme. Tervetuloa mukaan :)
Sinilainen 38+5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etsipäs lokakuisten päiväpino.;) Sinne vaan mukaan jutustelemaan.
ponnyt rv 39+6 ja masunasukki