Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Millaisia supistuksesi ovat olleet ja missä kohden eniten tuntuneet?

19.07.2007 |

Ovatko supistukset muuttuneet erilaisiksi synnytyksen lähestyessä, jos niin miten?

Irtoaako aina limatulppa ennen synnytystä?

vauva2006 rv37+5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuuko olo jotenkin ennen synnytystä? Itse olen ollut viime päivät väsyneempi, vaikka nukkunutkin hyvin, mietin vaan enteileeko jo lähestyvää synnytystä.

Vierailija
2/2 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kaikkien " ennakko-oireiden" perusteella odottaa synnytystä jo 38-viikolta. Limatulppa irtosi viikon kuluttua ja siitä viikon päästä (tasan) käynnistyi lopulta synnytys. Supistuksia tuli tuon 2 viikon aikana joka ilta pari tuntia, tuntuivat selässä jos tuntuivat, lähinnä olivat kivuttomia. Nukuin erittäin huonosti kaikki yöt. Synnytystä edeltävän yön nukuin kuin tukki ja aamulla kun heräsin ensimmäiseen synnytyssupistukseen, niin se oli aivan erilainen kuin ne harkkasupparit. Kipu oli voimakasta etupuolella, häpyluun " sisäpuolella" ja emättimessä, ikäänkuin kohdunsuulla. Vaikka itse kivun kanssa ei ollut ongelmia, niin supistus tuntui " voimakkaalta" , eli oli pakko pysähtyä ja hengitellä sen ajan.

Sanoisin että nuo viimeiset viikot ovat maailman pisimmät viikot. Koko ajan odotin jotain merkkiä josta olisi voinut päätellä synnytyksen alkavan mutta lopulta se sitten vaan alkoi ajallaan ilman että olisin voinut esim. illalla sanoa lähteväni seuraavana päivänä synnyttämään.

Niin, ja limatulppa ei lainkaan kaikilta lähde niin että sitä huomaisi tai sitten se tulee vasta laitoksella juuri ennen syntymää.

Tsemppiä kaikille viimeisiä viikkoja kärvisteleville!

nummuli + typy 4,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla