Mikä sana sinua ärsyttää? :)
Kommentit (27)
niin puhutaan heinäMAHASTA, se kun meillä hevospiireissä tarkoittaa jotain ihan muuta...
Mutta ne ärsyttävät sanat ehdottomasti ovat jaa, niinku ja totanoin. ARGH. Ja myöskin puolisosta puhuttaessa isäntä/emäntä/ukko/akka
sanoista:
-pottailu
-mammailu
-teeppari
-eppari
-pukkis
-eskari
jne jne
kipuilla
romanttisessa mielessä
pitkässä juoksussa
ei millään pahalla, mutta...
elikkäs
mielikuvitella
päämäärätietoinen
ottaa aikaa (kun tarkoitetaan: vie aikaa)
läppäri
leffa, lehva
telkku, telsu
päikkärit
pukkari
pikkarit
lääppiä
sylettää
pikkukakkonen, esikko, vuosikas
äippä, äityli, äippäliini, äitykkä, mutsi
isi, isukki, faija
vaunuilla, kestoilla, tissitellä, rintaraivarit, tissitakiainen, vaippailu
eke, ege (euro)
eppuluokka, toppuluokka, kolkkiluokka, nelkkiluokka, viikkiluokka, kuukkiluokka
eskari, eskarilainen
teeppari, vaarinpaita, lökärit
pottu, potaatti, popparit, hamppari, ranskikset, euron juusto (McDonald'sin euron juustohampurilainen)
mäyräkoira, mäyris (olutlaatikko), sikspäkki
lentoemo, pilotti, kenttä (lentokenttä), lähäri
saikku, vitskut, kehari, assi (Aspergerin syndrooma-ihminen)
ope, reksi
mä, sä, sulle, mulle
tavan
normi kun tarkoitetaan normaalia
av on kyllä ihan väärä paikka kaltaiselleni pilkunnusijalle.