Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksin äitejä jotka eivät pärjää

Vierailija
10.11.2010 |

omien alle kouluikäisten kanssa ollessaan kotiäitinä.

Kotihommat on rästissä, ruoanlaitto tuottaa tuskaa, ei kykyne tarjoamaan arjen virikkeitä lapsilleen.

Sellaiset on ihan surkimuksia!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli testi!

Aika todellista nuo mun kirjoitukset arjesta on mutta provoilin, anteeksi! ap

Vierailija
22/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää oikein keskustelupalstalle tulla kertomaan kuinka hyvä ihminen on... Häh? Kyllä pitää olla huono itsetunto, jos täältä palstoilta tarvitsee pönkitystä. Voi sua! Kumma, ettei se tyytyväinen miehesi sinua kehu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa en taida halveksia ketään. Jos ruuanlaitto tuottaa tuskaa, niin eihän se tarkoita ettei kykenisi, vaan ei ehkä kiinnosta. Tai ehkä kotihommat ovat vain sinun mielestäsi rästissä, mutta jonkun muun mielestä hoidossa pitkällä tähtäimellä, heidän vaatimustasonsa mukaan tai odottavat miestä tekemään.

Vierailija
24/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiihdit 15 km:n matkat kyläkouluunkin hymyssä suin kesät talvet, hihkuit vain että on se hyvä tämä nurmi, kun on ylämäissä niin topakka pito.

Siihen asti keitin saunan padassa päivittäin pesuvettä. Pakkasilla piti myös kiuas lämmittää. ap

Vierailija
25/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa perhehelvettiään halveksumalla muita ja sitä kautta nostattamalla itseään, joku mättää ap:llakin

Vierailija
26/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä on viisi lasta ja heistä yksi on erityislapsi. Kokemusta siis löytyy arjen haasteista ja jatkuvasta kuntoutuksesta.

Eläimiäkin on kuin eläintarhassa. ap

samoin kuin erilaisista lapsista ja perheistä! Lisäksi minulta löytyy myös empatiaa ja välittämistä muita kohtaan enkä koskaan halveksu ketään!

t. 12 lapsen ja erinäisten eläinten äiti

Vierailija
27/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli testi!

Aika todellista nuo mun kirjoitukset arjesta on mutta provoilin, anteeksi! ap

Vierailija
28/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämminveriravaajat. Mullei oo kumpiakkaa... :(

Vierailija
29/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi itselläni ei ole tuollaisia ongelmia, minulla on sentään elämä. Yritähän hankkia sellainen!

Vierailija
30/30 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan jokaiselle listan, johon olen aikatauluttanut, kuinka selvitä arjesta. Sitä kun noudattaa niin lapset ja mies ovat tyytyväisiä! ap

että pääsis pois tästä surkimusten merestä! Voitko laittaa tänne ihan suoraan viestinä, ei se varmaan niin pitkä ole!

Pelastetaan kaikki av:lla roikkuvat surkimukset! :)

Siinä on varmaan taulukko eri lapsimäärille, 3, 4, 5, 6 lasta jne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi