Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli ihme ahdistus/paniikkikohtaus pari päivää sitten ja

Vierailija
10.11.2010 |

olo on vieläkin välillä huono. Kädet tärisee, vasen käsi tuntuu puutuneelta jalat tuntuu heikoilta, huimaa, vatsa löysällä jne jne. Kuinkahan kauan näistä kamalista jälkitunteista saa kärsiä. Kohtaus oli tosi paha ja tietenin nyt pelkään sen uusivan ja oravanpyörä on valmis, kohta en varmaan uskalla lähteä uloskaan =(

Kellään paniikkihäiriöstä kärsiivällä mitään käytännön vinkkejä, millä olon sais paremmaks kotikonstein?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysiset oireet noin pitkään tuntuu oudolta. Käy lääkärissä.

Vierailija
2/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kuunteli oireeni, otti verenpaineen joka normaali,kuunteli sydämen totesi et normaalilta kuulostaa, mut laittoi minut vielä ekg:n kun halusin ja siitä sanoi ettei nätimpää viivaa vosi tulla.

Eli luulenpa et nää nyt kuiteski johtuu häiriötilasta. Nytkin oon soffalla muka rentona vaikka oikeesti lähes joka lihas on jännitystilassa =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritäs ihan tietoisesti rentoutua. Hae joku rentoutuskasetti tai ohjeita netistä.

Jos paikallaan pysyminen on vaikeaa, käy ulkona oikein reippaalla lenkillä. Se rentouttaa ja voimauttaa.

Vierailija
4/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännän olis futisreenit, mut nyt mietin voinko mennä, mitä jos saan jonku ihme kohtauksen siellä =(

Vierailija
5/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin vauhdikasta menoa, ei suinkaan nättiä viivaa...

Vierailija
6/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti pelkäät uutta kohtausta -> jännittämisellä saat itse kohtauksen aikaan.

Mene ihmeessä niihin futistreeneihin, fyysinen rasitus tekee hyvää.