Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työhakemuksesta

Vierailija
10.11.2010 |

mitä laittaisit kohtaan "tässä voit kertoa itsestäsi vapaamuotoisesti" (4000 merkkiä)? Siis ei kai ne halua kuulla vuodatusta minun luonteenpiirteistäni???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hakemuksessa on vielä erikseen kohta jossa kysytään osaamista? Kauhean vaikea erotella mitä laittaa mihinkin

Vierailija
2/5 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä todistetusti osaat (mitä työtehtäviä olet tehnyt). Vapaamuotoisessa voi toistaa osaamisen lyhyesti ja kertoa luonteenpiirteistä, aiheeseen liittyvästä saamastasi palautteesta jne.

4000 merkkiä on paljon, parempi olla täsmällinen ja naseva ja käyttää vähän vähemmän tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea toiselle keksiä hyvää ratkaisua, mutta itse ehkä tekisin kohtaan "osaaminen" jonkinmoista listaa ja tässä vapaamuotoisessa kertoisin siitä, millaisia asioita/ongelmia/tilaisuuksia/mitä sit ikinä teetkin olen aiemmin tehnyt eli miten tuota osaamistasi voi esimerkiksi hyödyntää ja miksi just sinä osaat tehdä sen niin oivasti ;)

Vierailija
4/5 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kirjoittaa se teksti tekstinkäsittelyohjelmassa, muokata fiksuun muotoon, tarkistaa mitta ja copypastata hakemuslomakkeelle. Tulee huomattavasti täyspäisempi lopputulos :)

Vierailija
5/5 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivisteenä sitä, mitä oikeasti osaat (millaisia taitoja hankkinut niissä kouluissa/työpaikoissa/harrastuksissa joita olet listannut), missä olet hyvä ja miksi (sekä osaamista että persoonajuttuja), tavoitteena tuoda näkyväksi sitä, mitä hyötyä juuri sinusta olisi työnantajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan