Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät syö minkäänlaista makeaa koskaan?

Vierailija
09.09.2010 |

En ole tehnyt tietoista päätöstä makean lopettamiseen koskaan, mutta makea ei missään muodossa maistu. En maistakaan pullia, makeita piirakoita, keksejä. Salmiakki meni vielä muutama vuosi sitten, mutta nykyään sekin maistuu makealta. Hedelmät menevät, paitsi banaani joka maistuu ällömakealta.

Lapsi sai houkuteltua maistamaan pikkupikku palasen omar- karkista ja minua puistatti ja yökötti, sylkäsin pois.

Makeasta tykkäämisen pitäisi olla luontaista, miksi en voi makeaa sietää makuna ollenkaan?

Suolainen herkku kyllä menee senkin edestä..=))

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan syö kakkuja, pullia, piirakoita, jäätelöä. Jälkiruuat eivät vedä minua yhtään puoleensa ja liian makeaa en edes saa alas. aiheuttaa inhoväristyksiä.

Syön kyllä joskus makeaa, ja erityisesti joskus karkkia. yleensä etneki jälkkarit ja leivonnaiset vaan tuottaa pettymyksen.

hedelmistä pidän raikkaista (vihreä omena, ananas, sopivast kirpeä nektariini)

Suolaista sitten sitäkin enemmän. juustot, sipsit, naksut ja kaikki hyvä ruoka, alkuruuat, etikkaiset ruuat, mmmm!

Vierailija
2/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään pidä makeasta mutta suolaista menee. Äitini on samanlainen. Siskoni ja isäni taas ovat persoja makealle....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa kylässä, kun tarjotaan vain makeaa, kun itselle ei maistu. Sitten väkisin yrittää jotain pientä nakertaa.

Miten olis voileipäkakku? Tuli mieleen yks päivä, että tarvii varmaan tehdä, kun itse saa sitten suurimman osan syödä :-)

Suolaista elämänjatkoa suolaisten (+kirpsakan, etikkaisen) rakastajille!