Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollut hemangioomaa, eli verisuonikasvainta?

Vierailija
10.11.2010 |

Milloin katosim jos lapsella? Mitä tehtiin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin tytölle tuli mansikkaluomia ihan pienenä, ohimolla isompi ja kulmakarvassa ja niskassa pari pienempää. Tuo ohimon oli noin 1-vuotiaana isoimmillaan, ehkä noin 2x3 cm ja aika paljon kohollakin. Mutta siitä se sitten pikku hiljaa katosi näkyvistä kun pää kasvoi niin nousi ikään kuin ylemmäs ja jäi hiusten alle. Ehkä noin 6-vuotiaana oli jo melkein kokonaan hävinnyt. Nyt näkyy vielä ihan haaleana läikkänä.

Ja siis 12v on nyt

Vierailija
22/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hemangiooma kyynerpään lähettyvillä. Ollut lähes syntymästä asti. Neuvolassa sanottiin että se lähtee itsestään 6-7 vuotiaana, olen 21 ja siinä se edelleen on. Väri hieman haalistunut. Mitään haittaa ei ole koskaan ollut, toki ihmettelyä saa välillä kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös alkoi 2 vk iässä tulla. Kasvoihin pieni n. 2cm halkaisijalta. 3v - 4v iässä ei huomaa enää kuin jos ihan tarkasti katsoo niin haalea alue sillä kohtaa. - Ei tehty mitään, ei ole edes seurailtu, sanottiin heti että pikkuhiljaa vaalenee ja lähtee.

Vierailija
24/24 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta vastaan silti.

Minulla on kolme hyvälaatuista verisuonikasvainta, yksi päälaella, yksi olkapäällä sekä yksi lonkkaluun päällä. Olen päälle 40 v ja edelleen olkapään ihokohta näyttää siltä kuin siinä olisi palovamma. Päälaen ihokohdan alla kallo on todella muhkurainen, toivottavasti tukka pysyy päässä jatkossakin. Lonkkaluun päältä iho on niin venynyt, ettei ihosta enää näe missä kohti ihoalue on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi