Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa lapsille jatkuvasti

Vierailija
09.11.2010 |

Ja mä hermostun siihen. Nyt se pillahti itkuun, kun sai lapset nukkumaan. Ai että tää elämä on ihanaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkuksi lasten kuullen ja sanoi toivovansa, että minä kuolisin. En mä enää mitään tunne, en tiedä mitä tehdä. EN jaksaisi enää tätä suhdetta...mut en jaksaisi erotakaan. En kuitenkaan haluaisi lasten kärsivän. Tää on tällaista taiteilua ollut jo pitkään.

Olemme molemmat ihan tavallisia 30+ ihmisiä, hävettää tällainen perhe-elämä. Terapiassa käytiin pari krt, mutta mies on edelleen todella itsekeskeinen ja perhe-elämään sopeutumaton, kuten aina ollut.

Vierailija
2/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohta te viette lapsia terapeutille jos ei meno muutu.

Mun veli oli alle kouluikänen kun sillä katos todellisuus. Takana väkivaltanen vanhempien suhde, ei huutanu/lyöny meidän nähden mutta annas kun ilta tuli.

Lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan. Ensimmäistä kertaa sanoi minulle noin. Riitoja ei yleensä ole ollut näin paljoa, kuin viime aikoina.

Vierailija
4/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä masentunut ja tarvitsee apua.

Vierailija
5/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten kuullen saa tollasia puhua.

Varmaan mies tarvii apua, mutta kyllä nyt on tärkeintä huolehtia lapsista, mies on aikuinen ja vastuussa käytöksestään ja avun hakemisestaan. Näköjään ei osaa ottaa vastuuta lapsista. Jos ap on aikuinen, niin hänen pitää ottaa vastuu. Ainakin asumusero on varmasti paikallaan, jos mies ei suostu terapiaan lähtemään ja käyttäytyy tuolla tavalla. Lapsia suojellaksesi sinun täytyy nyt tehdä jotain!

Vierailija
6/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepoa tarviitte. Kokemusta on, ja painajainenkin voi loppua.

Hieno homma että fyysistä väkivaltaa ei ole ollut.

Vierailija
7/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärrän että olet aivan maassa.

Kuitenkin, kun kerroit että miehesi itki kun lapset olivat nukkumassa, tarkoittaa mielestäni että hänellä on tunteita ja että hän kärsii itsekin tilanteesta.

Miehelläsi ei luonnollisesti ole mitään oikeutta haukkua sinua tuolla tavalla, mutta koska ei siis ymmärtääkseni ole väkivaltainen niin minäkin luulen että juuri hän olisi se, joka tarvii apua. Kuulostaa masentuneelta.

Vaikeahan sinun on häntä pakottaa lääkärille tai mitään, mutta voiko hänen kanssaan keskustella asiasta, kun on normaalilla tuulella?

Toivotan sinulle paljon voimia, vaikka en osaa oikein mitään hyviä neuvoja antaaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi