G: Käytkö työpaikkasi vessassa myös paskalla??
Käytkö ihan estoitta siellä paskalla? Vai teetkö kaikenlaisia järjestelyjä kuten vessapaperia vaimentamaan ääntä, vilkuilet että ei ole ketään tuttua samaan aikaan tms.??
Kommentit (11)
En tee mitään erikoisjärjestelyjä, ehkä paperia pönttöön mutta niin teen kotonakin
ja vesihana täysille, mutta pakkohan paskalla käydä jos siltä tuntuu. ei kaikkea paskaa kotiin tartte raahata :D
Kaikki mun työkaverit luulee ettei mun tarvi käydä vessassa ollenkaan.
Minä oonkin ovela ja huijaan niitä kaikkia käymällä pihallla olevassa puskassa.
Talvella se on hieman epämiellyttävää, mutta ainakin ilmastointi toimii ja maisemat on kivat :D
En tykkää yhtään ja käytänkin paskantamiseen invavessaa, jossa saa paskoa rauhassa. En voisi kuvitellakaan paskovani niissä "yavisvessoissa" joiden välissä on vaan jotkut lastulevyt näkösuojana.
Kävisin, jos olisi tarvis, mutta hätäni on niin kellontarkka, että voin hoitaa sen ennen töihin lähtöä. ;)
jos se pökäle sieltä reijästä jo kurkistelee, niin paha sitä on enää kotiin asti pidätellä.
Päätös ei ole tietoinen. Jostakin syystä vain isolla tarpeella käyminen ei onnistu duunissa tai kylässä ollessa.
mutta en sentään kimppakakalla. Mikä tämä juttu oli?
Koen sen epämiellyttäväksi ellei ole sitten ihan omaa yksityistä koppia jossa on kunnon seinät ympärillä.
Tosin mulla ei edes yleensä tule kakkahätä töissä, sitten vasta kun pääsen kotio alkaa toimimaan :DD
kuvastaa hyvin tätä nykypäivän hulluutta.
Totta kai käyn estoitta paskalla jos siltä tuntuu.