Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyrkkisääntö pesukoneen täyttömääräksi

Vierailija
09.11.2010 |

Taidan jättää aina varmuuden vuoksi liian tyhjäksi...

Paljonko on sopiva enimmäismäärä kuivaa pyykkiä? Onko puoleen väliin rumpua sopiva? Ja älkää nyt höpiskö mistään kiloista...

Talon pesulan koneesta kysymys, eli mallia järeämpi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaahan paikkasi ja käy nelinkotin niin minä näytän sinulle nyrkkisäännön.

t. sikamies

Vierailija
22/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että puoliväli koska nykyiset pesuaineet pitäisi huuhdella hyvin ja jos koneen laittaa aivan täyteen niin huuhtelu on huonompaa.

Riippuu tietty koneesta, uudemmat tuppaa pesemään vesitilkassa täyttömäärästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ahdan aina koneen aivan täyteen! Siinä sitten on hupia kun ei meinaa saada pyykkejä pois koneesta.

En tietenkään omaa konetta näin kohtele vaan taloyhtiön ja onhan nuo matotkin tullut pestyä sillä koneella. Pitää muuten aika jännää ääntä kun 6kg koneeseen änkeää 10 kiloa pyykkiä. :D

Mitä järkeä tuossa on? Tulee varmaan tosi puhdasta pyykkiä, kun ne eivät edes mahdu peseytymään sinne. Ja olet kenties valmis korvaamaan taloyhtiölle, jos tulet hajottaneeksi pesukoneen?

No ei aina kaikessa tarttee olla järkeä! Katos pikkasen pelisilmää ja jekkua peliin! :D

Ja varmaan mä en maksa mitään taloyhtiön konetta! En mä merkkaa ees mitään sinne kun käytän konetta ja mulla on siis täys oikeus käyttää konetta!

Millaista pelisilmää siinä on muka käytetty, että pesee tarkoituksella pyykit huonosti? Ja millainen jekku sekin on, että hajotat taloyhtiön pesukoneen ja jätät merkkaamatta pesuvuorosi? Taidat olla oikeasti aika tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme