Morsiamet helvetistä!
Morsiolla suuri päivä pilalla jos vauva inahtaa kirkossa tai lapsi kaataa limut pöydälle juhlapaikassa. Päivä pilalla jos joku kauniimpi häntä tai meikki leviää. Kiukuttelua, ärhentelyä, selän takana pahaa puhumista jne...vuosi etukäteen puhutaan vain häistä häistä ja häistä. Polttareissa pitää olla paljon väkeä ja niihin pitää panostaa sekä aikaa että rahaa tai muuten KAIKKI PILALLA. Aloitetaan mykkäkoulu jos joku ei pääse juhlimaan oli sit syynä lapsenhoito-ongelmat tai jokin muu tärkemäpi meno (eihän mitään sen tärkeämpää ole kuin MINUN suuri juhlani). Kaasolle kasataan kaikki hommat ja viis veisataan siitä että kaasolla kenties omakin elämä. Anoppi saa kuulla kunniansa jos tehnyt pöytään kukka-asetelman väärin. En jaksa kuvitella tilannetta missä sulhanen käyttäytyis näin pikkumaisesti ja tämä ote elävstä elämästä eli siitä kun serkkuni meni naimisiin 3v sitten. Hänelle pääasia oli suuret juhlat vaikka parisuhde ei niin häävi ollutkaan (erosivat vuoden päästä)...
Kommentit (4)
Pitäis osata käyttäytyä kuin aikuinen eikä kuten pilalle hemmoteltu kakara. ap
OMISSA häissään? Nehän ovat hänen häänsä, ei muiden juhlat.
Morsiamen omat häät. HÄNEN häänsä, ei muiden..
Täytyy kyllä sanoa etten ole ollut sellaisissa häissä joissa on vain morsian. Yleensä ovat olleet kahden ihmisen juhlat, sulhasen ja morsiamen. Ja molemmat keskipisteessä, tai ainakin pitäisi olla.
Eikö niitä saa tosiaankaan juhlia niin kuin itse haluaa? Tehdä häistä oman näköiset? Vai pitääkö kaikki mennä just niin kuin vieraat sanovat?
Sitä en ymmärrä että suututaan jos joku ei pääse, mutta muuten kyllä hääpari saa pitää sellaiset juhlat kuin itse haluaa! Se nyt tuskin on kovin kamalaa :) Jos vieraat eivät pääse niin sitten ei pääse, ei vieraidenkaan tartte kiukuta sitä kun ei saa ottaa lapsia mukaan jos hääpari haluaa lapsettomat häät :)
OMISSA häissään? Nehän ovat hänen häänsä, ei muiden juhlat.