Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allevokuurilla, 5pv takana. Lähtö 167/68,7kg.

Vierailija
09.11.2010 |

Tänä aamuna paino 66,5kg. Nesteitä lähtenyt siis 2,2kg! Vielä jatketaan eteen päin. Juomien lisäksi olen syönyt ylimääräisiä kaloreita päivässä 100-200.

Kuurin 1. ja 2. päivä olivat helppoja, 3.pv oli ok. 4.pv ei niin kiva, mutta eilinen päivä oli pahin. Oli koko ajan nälkä ja tosi ärtynyt olo. Tänään olo tuntuu jo paremmalta eli luultavasti pahin takana päin.

Miten muilla nutraajilla, campridgelaisilla tms. sujuu?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dieetti, jossa saat kaikki tarvitsemasi ravintoaineet päivittäisissä pirtelöannoksissa. Sama kuin Nutrilett, eri tuotemerkki. Syön 5 pussia päivässä, 14 pussin laatikko maksaa Prismassa 15e. Päivän aterioille tulee yhteensä hintaa n. 6e.

ap

Vierailija
2/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja on lähtenyt 5, mutta mitatkin mulla on erilaiset kuin sulla. Lähtiessä 99 kg/163 cm Yllättävän helppoa on ollut. Välillä en meinaa muistaa ottaa niitä pusseja ollenkaan, kun ei ole nälkä. Tänäänkään en ole vielä syönyt mitään, mutta otan kohta keittopussin ja sitten pirtelön jälkkäriksi. Olen kuitenkin syönyt kaikki pussit, sillä haluan säilyttää lihakseni.

Mä syön kerran päivässä sellaisen Skyr-rahkan, koska siinä on vain reilut 50 kcal/100 g, mutta 10,7 g proteiinia eikä juuri hiilareita. Ajattelin, että josko se auttaisi, että lihasmassasta ei lähde ylimääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vkoa, ja kiloja lähtenyt 8, alkupainoni oli 83 ja nyt siis 75. t.xtra

Vierailija
4/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin kokeilla jotain tuommoista, jollla saisi hyvän alkusysäyksen tähän pudotusoperaatioon

Vierailija
5/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana-, kasvis- tai vaikkapa sienikeittoa. Pirtelöt sitten makeita, esim mansikkaa, suklaata, vaniljaa...

Vierailija
6/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen nyt ottanut tämän asian siltä kantilta, että tää on nyt tätä, maistukoot vaikka pierulta niin alas ne on mentävä. Nyt on näiden läskien aika lähteä.

Tämä syksy on ollut kaikin puolin hyvä. Ensin loppui 37 vuoden kynsienpureskelu ja nyt sitten on läskien vuoro häipyä. Ehkä tää on joku keski-iän kriisi?

T. Viestin nro 4 kirjoittaja

Minäkin tahtoisin kokeilla jotain tuommoista, jollla saisi hyvän alkusysäyksen tähän pudotusoperaatioon

Vierailija
7/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee alas ihan hyvin. Ei nyt kuitenkaan perinteistä kaakaota voita ;). Nyt ajattelin vaihtelun vuoksi ostaa peruna-purjokeittoa (?), jotta saisin jotain suolaistakin. Pari pussia suolaista ja 3 makeaa päivässä.

Ap

Vierailija
8/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussia päivässä, paljonko niissä on kaloreita?

t.xtra

Vierailija
9/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuo Allevon pussit eivät maistu ihan niin jauhoislta kuin Nutriletit. Toki makuasioista ei voi kiistellä, mutta suosittelen kokeilemaan niitä.

ap

Vierailija
10/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kovin pitkään vetää 550 kcal/pvä!

Vierailija
12/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kovin pitkään vetää 550 kcal/pvä!

Se on aloituspotku vaan, eli keho saadaan ketoosiin ja energiaa otetaankin kehon rasvavarastoista eikä syödyistä sapuskoista.

Vierailija
13/39 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa päivässä. Pusseista saa kaikki kropan tarvitsemat ravintoaineet. Jatkan tätä vielä viikon ja sitten keventelen muuten vain. Paljon haitallisempaahan paasto on terveydelle kuin tämä kuuri.

ap

Vierailija
14/39 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 28 menossa, painoa tippunut yhteensä 5,6kg.

Homma jatkuu edelleen hyvin.

Viime sunnuntaina söin normaalia ruokaa ja päivän kalorimäärä nousi 1500 kcal:n tuntumaan. Maanantaina taas jatkoin pusseilla + yhdellä normaalilla vähähiilihydraattisella aterialla.

Paino nyt 63.1, painoindeksi on tippunut 24.6:sta 22.6:een.

ap

Vierailija
15/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia pitkästä aikaa!

Eli tavoitepainoon on päästy tammikuun alkupuolella (60kg).

Ja mikä parasta, paino on pysynyt samassa lukemassa (aamupaino tasan 60kg). Olen palannut normaaliin syömisiin. Erona on se, että syön aikaisempaa vähemmän hiilareita ja herkuttelen vain silloin tällöin (1-2krt/vk). Painon pudotuksen seurauksena mittani muuttuivat seuraavasti:

paino: 60kg (68,7kg) -8,7kg

BMI: 21.5 (24.4)

Rinta: 94cm 70d (96cm 75D)-2cm

Reisi: 56cm (63cm)-7cm

Vyötärö: 70cm (85cm) -15cm

Lantio: 95cm (104cm) -9cm

Vaatekoko: 36-38 (38-40)

Uudet mitat ovat pysyneet nyt reilun kuukauden.

Tsemppiä kaikille muille elämäntaparemontoijille!

Vierailija
16/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää topata painonnousu tuossa vaiheessa, kun pudotettava kilomäärä on noinkin pieni. Mulla nousi paino aikanaan 20kg ja oli kova homma saada se takaisin vanhoihin lukemiin. Nyt olen vuosia jo ollut hyvin tarkka ja pidän painoa 2 kilon liukuman rajoissa koko ajan. Painon pudotuksessa käytin Nutrilett annoksia.

Ja mitat, wow!

Vierailija
17/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet saanut painon pidettyä alhaalla. Se taitanee olla melko vaikeaa.

..Sitä opetellessa..

ap

Vierailija
18/39 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli korvaan vain satunnaisesti aterioita pirtelöillä. Viikonloppuisin pidän 1-2 herkkupäivää, jolloin syön, mitä mielitekee. Paino on pysynyt hyvin pois. Nyt 59.4kg. Eli todella hyvä, helppo ja nopea keino ollut minulle.

AP

Vierailija
19/39 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raportoinut tänne viimeksi. Olen aloittanut viikon ryhtikuurin, paino on noussut hissukseen 1,5-2kg. Vaikeaa on herkkusuuna pitää paino kohdillaan. Takaisin vanhaan en enää palaa, se on selvä!

ap

Vierailija
20/39 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toinen päivä menossa. 10kg tavoite pudottaa. Nyt on melko vaikeaa, kun mieliteot jylläävät. Näyttäisi olevan vaikeimmat päivät vielä edessäpäin, jos etenee kuten sinulla. Mutta sisulla mennään! Toivottavasti onnistut ryhtiliikkeessäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi