Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Edenin höyrysaunassa nähtyä

Vierailija
09.11.2010 |

Olin eräs ilta Nokian Edenin kylpylässä ja menin sielä höyrysanuaan. Sauna on yhteinen miehille ja naisille. Miesten ja naisten puolia erottaa matalahko seinämä, mutta näkyvyys puolelta toiselle on usein aikas hyvä, etenkin kun saunan ovet ovat yhtä aikaa auki ja höyry poistuu ovista.

Yksi nainen taisi esitelle itseään oikein tarkoituksellisesti miehille. Nainen meni istumaan lauteille ns. väärinpäin siten, että istui selkä muihin naisiin päin, haarat levällään miesten puolta kohti. Nainen siis istui lauteilla selkä saunan ovea kohti ja naama miesten puolelle päin, levitti jalkansa siten, että tavara loisti varmasti kohti miesten puolta.

Onko nämä yhteissaunat oikeasti tällaisia!?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Samuli 18 vee

Vierailija
2/28 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti yksikseni istuessa olen hieman hieronut penistäni juhlakuntoon. Monesti on myös yllätetty. Eipä miehet tai naiset siitä ole ollut moksiskaan. Muutaman kerran on autettu suulla ;)

Ps. enkä ole edes homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erektio ja sen hiipumisen odottelu.

hän arvatenkin tarkkaili minua ja sitä mitä minussa tapahtui. Sitten hän lähti pois, istuin hetken vielä vaikka poika halusikin jo altaaseen.

Vierailija
4/28 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri aikuistunut nainen.

Vierailija
5/28 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen tulkitsi oikein, erektiohan se siinä ja sen jälkeen lerpsahtamisen odottelu. Kutoselle en varmaa vastausta voi antaa.

Olipahan joka tapauksessa mukavalla tavalla mieleenpainunut hetki.

Vierailija
6/28 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan tätä mukavaa keskustelua. Itse nautin ainakin kovasti höyrystä ja naisista niiden keskellä. Olen haluttavan komea. Niin on moni sanonut.

Vierailija
7/28 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä on nyt väliseinä mitään ei näy.

Vierailija
8/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti yksikseni istuessa olen hieman hieronut penistäni juhlakuntoon. Monesti on myös yllätetty. Eipä miehet tai naiset siitä ole ollut moksiskaan. Muutaman kerran on autettu suulla ;)

Ps. enkä ole edes homo.

nainen auttoi? missä päin?

Vierailija
9/28 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen istui kerran viereeni ja laittoi kätensä reiteni päälle piti paikoillaan hetken sitten otti kakusta kiinni ja alkoi runkata minua . Höyryä oli etten erottanut millainen nainen oli.

Vierailija
10/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Edenissä kerran yhteissaunassa oli höyry jostain syystä aika vähissä. Saunassa oli vain miehiä ja jonkin sateista juttelua, kunnes yhtäkkiä saunaan ilmestyi 2 nuorta naista, varmaan jotain 15v ja ilmeisesti kaveruksia. Näkyvyys oli hyvä eikä naiset mitenkään peitelleet itseään vaan paremminkin esittelivät itseään. Kyllä siinä miesten juttelu loppui kuin seinään, eikä kukaan miehistä poistunut saunasta ennen näitä naisia, eikä pitkään aikaan sen jälkeenkään...

Vierailija
11/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista = asteista

Vierailija
12/28 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme Oulun Edenissä höyrysaunassa. Silloin höyrysaunassa ei ollut mitään kaiteita tai mitään muitakaan esteitä. Nykytilanteesta en tiedä mitään. Istuin silloin alle kouluikäisen poikani kanssa höyrylöylyssä ja aivan viereeni tuli enkeli. Tilaa olisi ollut jäädä kauemmaksikin. Hän oli uskomattoman kaunis, nuori juuri aikuistunut nainen. Hän istui vieressäni haarat sopivasti levällä, niin että kaikki näkyi oikein hyvin. Rinnat olivat myös hyvin kehittyneet. Siinä istuksimme jonkin aikaa vierekkäin, poikani oli edessäni alemmalla lauteella. Katselimme hänen kanssaan toinen toisiamme ja hän arvatenkin tarkkaili minua ja sitä mitä minussa tapahtui. Sitten hän lähti pois, istuin hetken vielä vaikka poika halusikin jo altaaseen.

Altaassa vaimo uteli miksi meillä kesti niin kauan. Kerroin, että enkeli oli istahtanut viereen. Jostain kumman syystä vaimoni ei lainkaan ilahtunut.

Tosi mukava että poikasi tarkkailee penistäsi.

Vierailija
13/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eräs ilta Nokian Edenin kylpylässä ja menin sielä höyrysanuaan. Sauna on yhteinen miehille ja naisille. Miesten ja naisten puolia erottaa matalahko seinämä, mutta näkyvyys puolelta toiselle on usein aikas hyvä, etenkin kun saunan ovet ovat yhtä aikaa auki ja höyry poistuu ovista.

Yksi nainen taisi esitelle itseään oikein tarkoituksellisesti miehille. Nainen meni istumaan lauteille ns. väärinpäin siten, että istui selkä muihin naisiin päin, haarat levällään miesten puolta kohti. Nainen siis istui lauteilla selkä saunan ovea kohti ja naama miesten puolelle päin, levitti jalkansa siten, että tavara loisti varmasti kohti miesten puolta.

Kyllä niissä sellainen henki oli, siksi ne vähitellen katosi. Miksi muuten ihmiset sinne olisi mennyt?

Vierailija
14/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taira nudistisekasaunoja löytyä enää suomen kamaralta. Mielipiteitä lukemalla kyllä ymmärtää miksi on näin.

Vierailija
15/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen istui kerran viereeni ja laittoi kätensä reiteni päälle piti paikoillaan hetken sitten otti kakusta kiinni ja alkoi runkata minua . Höyryä oli etten erottanut millainen nainen oli.

> se olin minä... ja olen muuten mies ;-)

Vierailija
16/28 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hauskoja kokemuksia?

Vierailija
17/28 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettu juoksi yli järven ja järvi ei ollut jäässä!

Vierailija
18/28 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaavien äijien takia noi lopulta pantiin kiinni. Kun mikään ei riittänyt...niitä gubbeja oli sauna täys ja niitä tuli yhä lähemmäs naisten suihkun ovea, osa seistä pönötti tyhjässäkin saunassa niin että näki vilauksen naisten suihkutiloihin. Samat tyhpit sinnitteli. Nuoret miehet tuli ja meni mutta ukkokerho pysyi. Oikein tuntui limaisena olona iholla kun joku hampaaton gubbe tölläsi jalkoväliä ja tisssejä. Onneksi taisivat olla sen verta vanhoja että harvalla seisoi. Yks kyllä yritti kovasti leipoa kulliaan mutta einse noussut. Joku ronskimpi rouva sitten sanoikin sille rumasti että mees nyt lerppakulli ja se ei enöä tullut taksisin.

Olisinhan sen ymmäřänyt jos nuoret miehet olis vähän uteliaita ja poikaikäiseltä olisin huväksynyt jonkun tahattoman seisokinkin, mutta aikuiset miehet...monet koki samoin.Sitten sinne ilmestyi putkesta tehty aita hienovaraiseksi vihjeeksi. Sitkeimmät ukkokerholaiset tunki aidan alta tiirailemaan. Lopulta joku marmattaja sai sinne savulasiseinän välìn. Ukkojen puoli tyhjeni ja naisten puolelle on nyt enemmän tunkua.

Nautin kyllä kovasti yhteissaunasta mutta ihan julkinen se ei voi olla, muuten ukkolauma tulee ja pilaa kaiken.

Vierailija
19/28 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusamon tropiikissa on naisilla ja miehillä kokonaan yhteinen höyrysauna,ei edes mitään kaiteita välissä vaan kaikki siellä sekaisin...nimim.huomasin vasta kun olin jo siellä tissit paljaana istunu 5 minuuttia

Vierailija
20/28 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15vjapelästynyt kirjoitti:

kuusamon tropiikissa on naisilla ja miehillä kokonaan yhteinen höyrysauna,ei edes mitään kaiteita välissä vaan kaikki siellä sekaisin...nimim.huomasin vasta kun olin jo siellä tissit paljaana istunu 5 minuuttia

Onko enää nykyään?

Oikeasti, olisi ihan kiva, jos olisi edes joku "uikkarit päällä" sekasauna olemassa. Pienten lasten kanssa kylpylässä on jotenkin tosi hölmöä, että pitää mennä eri saunoihin. Olisi vaikka perheille joku yhteistila. Sinne saisi jonkun älyavaimen ainoastaan lapsiperheet. 

Vaan olihan se jännää aiemmin, kun tosiaan aina salaa toivoi ja odotti sinne höyrysaunoihin niitä nuoria alastomia naisia. Harvoinhan niitä tuli, mutta jännää se oli silti.