Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jouluvalmistelut etenee teillä?

Vierailija
09.11.2010 |

Meillä onkaikki hyvällä mallilla. Jouluverhoja jo ikkunoissa, joulun laatikkoruoat jo valmiina pakastimessa. Joulukortit tehty. Uudet perunat valmiina myös pakastimessa.

Muutamia valoja jo viritelty. Joulumaisemasta yksi valmiina. Lahjalista hyvällä mallilla. Samoin joulun menuu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari joululahjaa hankittuna, muuten vasta olen tehnyt listoja siitä milloin pitää tehdä mitäkin. Liittyvät osin lapsen joulukalenteriin, josta tulee siis lähinnä tekemistä (esim. leivotaan pipareita). Joulukorttien aihete olen suunnitellut, askarrellaan ne sitten lapsen kanssa yhdessä. Olen suunnitellut koristuksia yms.

Vierailija
22/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetin aikaisin (omasta mielestään ei toki höösännyt).

Nyt me aikuiset lapset vietämme joulua hyvin minimalisistisesti, jos lainkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole joulustressaaja.

Vierailija
24/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se joulu kiva juhla, mutta sen odottamisen

Vierailija - 09.11.10 12:25 (ID 11472991)

ja valmisetelun aloittelu näin aikaisin, kuulostaa aika omituiselta ;)

että vihaan koko joulua. Edes lapsena en pitänyt joulusta, eikä mielipide ole muuttunut. Jos ei lapsia olisi, jäisi joulu kokonaan viettämättä. Kun aloitan ajoissa, ei minun tarvitse lähteä hoitamaan joulukuussa, kun joulu todella on esillä kaikkialla, mitään asioita. Oma verenpaine pysyy alhaisena, ja jouluaattokin on siedettävämpi, kun ei tarvitse olla kurkkua myöten täynnä koko prkleen joulua. Mutta toki, joulun vihaaminen onkin varmasti monen mielestä omituista... ;D

Vierailija
25/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi vähän taas riippuu!

Miten paljon teet joulua?

Minusta menee säheltämiseksi jos ei mitään tee ennen joulukuuta.

Ensviikko on kuitenkin taas marraskuun puolivälissä jo niin ihan hyvin voi tehdä kortteja niin ei tartte lähettää viimetipassa!

Pakastimessa lanttu- ja porkkanalaatikot odottaa meillä, samoin maksalaatikko (kaupan tai oma), imelletty pottu tehdään aatoksi.

Valoja on ihana käyttää pimeän aikaan, ei ainoastaan jouluksi!

Joulukuu on ihana aloittaa niin että piparkakkutalo on tehty.

Itse tykkään että joulua odotellaan ja asioita tulee ripauskerrallaan valmiiksi. En tykkää laittaa yhtenä päivänä kaikkea ja riisua joulua kerralla.

14

Vierailija
26/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kaikki laitetaan valmiiksi yhtenä päivänä.

En tykkää laittaa yhtenä päivänä kaikkea ja riisua joulua kerralla.

Vierailija
27/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
28/28 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lahjan olen hankkinut. Ja lahjoja Joulupuu-keräykseen. Muuten on kaikki vielä suunnitteluasteella.

Lahjoja olen miettinyt. Se on jo puoli lahjaa, kun tietää esim. mitä isälle ostaa.

Lisäksi teen itse siskolle ja kahdelle hyvälle ystävälle lahjat, niiden tarvikkeet ja pakkaukset on jo hankittu, nyt pitäisi sitten aloittaa tuotekehittely... :)

Olen miettinyt, mitä koristuksia laitan ja minne. Ja vähän funtsinut, mitä pitäisi hankkia lisää.

Yksi jouluvalo on esillä, laitoin sen, kun ostin nyt uuden ja piti testata, millainen on.

Laatikot tilaan äidiltä. Leipomukset ja ruoat ehtii tehdä sitten joulukuussa.

Pikkujoulukutsut on lähetetty. Pidän pikkujoulut meillä, joten marraskuun vikalla viikolla aloitan koristelut. Kaiken ei tarvi olla esillä vielä pikkujouluissa.

Jouluverhoja en varmaan laita. Juuri sain syksyllä nämä nykyiset verhoasteleman laitettua, joten en taida jaksaa aloittaa uutta verhorumbaa heti perään.

Jouluastioita pitää alkaa kaivaa varastosta esiin.